• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
رییس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: درخواستی (طرحی) به مجلس داده‌ایم تا فرآیند نقل و انتقال خودرو را اصلاح کند و سند اتومبیل فقط در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.
«کرمان‌موتور» همکاری خوبی را با کمپانی جک تجربه کرده است و در چند سال اخیر با عرضه محصولات کراس اوور جک اس ۳ و اس ۵ و سواری جی ۴ و جی ۵ مخاطب این برند را افزایش داده است. این شرکت با تغییر رویه سعی دارد داخلی سازی این برند را افزایش داده و خودروهای جدید جک را با برند اختصاصی خود یعنی KMC یا همان کرمان موتور کمپانی در بازار عرضه کند. بر این اساس خودروی جدیدی که از طرف این شرکت در بازار عرضه می‌شود با عنوان ایکس ۷ عرضه نخواهد شد، بلکه با عنوان کی ۷ عرضه می‌شود.
تیگو 8 پرو، این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره ای، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی در یک بازار کاملا آزاد و رقابتی توانسته است فروش قابل قبولی بدست آورد، در حال اخذ بلیت و آماده سفر به بازار ایران است.
شرکت «کرمان‌موتور» در نظر دارد شرایط فروش اقساطی و پیش فروش برخی از محصولات خود را با قیمت قطعی ویژه تیرماه 1400 آغاز نماید.
در حال حاضر نیز بیشتر خودروهای تولیدی در بخش خصوصی، چینی به شمار می‌روند، هرچند البته تحریم سبب شد برخی از آنها ایران را ترک کنند و آنها هم که ماندند، فعالیت خود را کاهش دادند. حالا با توجه به اینکه احتمال می‌رود برجام در آینده‌ای شاید نزدیک احیا و تحریم‌ها لغو شوند، خودروسازان خصوصی خود را آماده کرده‌اند تا ارتباط با شرکای خارجی را تقویت کرده یا همکاران جدیدی برای خود دست و پا کنند...
شرکت «کرمان موتور» در سال ۹۹ تصمیم خود برای عرضه یک وانت پیکاپ شهری را نهایی کرد و جک T8 را با نام و نشان kmc T8 به مشتریانش معرفی کرد. این خودرو جزو معدود پیکاپ‌های دو دیفرانسیل مونتاژ داخل رده‌بندی می‌شود و به عنوان رقیب مستقیم محصولاتی همچون آمیکو آسنا و فوتون تونلند ایران خودرو وارد میدان شده است...
با توجه به انتشار آمار تولید محصولات سواری داخلی در سال ۱۳۹۹ و از طرفی سفارش محور بودن تولید در خودروسازان کشور، می توان نتیجه گرفت که به ترتیب خانواده ام وی ام X33 ، جک S5 اتوماتیک و خانواده ام وی ام X22 پرفروش ترین خودروهای چینی بازار ایران هستند.
فروش نقدی و اقساطی جک S5 که از ۲۴ خرداد آغاز شده بود، تا پایان ماه ادامه دارد. زمان تحویل این محصول ۴۵ روزه تعیین شده است. «کرمان موتور» این محصول را ۷۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. در این طرح کراس اوور مونتاژی با مدل ۱۴۰۰، در دو رنگ سفید و مشکی، به فروش می‌رسد.
به تازگی شرکت «کرمان‌موتور» در اواخر خرداد ۱۴۰۰، پیش فروش پیکاپ KMC T8 را با قیمت غیر قطعی و موعد تحویل آذر ۱۴۰۰ در نمایندگی های خود آغاز کرده است.
تولید خودرو در خودروسازان بزرگ کشور در اردیبهشت‌ماه سال جاری به طرز عجیبی کاهشی ثبت شده است. آمار تولید انواع خودروها در اردیبهشت امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته، نشان از افت ۲۹ درصدی تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو و ۱۵.۴ درصدی در گروه سایپا دارد.
به نظر می‌رسد «مدیران خودرو» قصد دارد تا لوکس‌ترین محصول خود را با نام تیگو۸ «پرو» به زودی راهی بازار کشور کند. اخیرا در بازار چین و روسیه و برزیل هم مدل جدید تیگو۸ با پسوند پرو رونمایی شده است.
به تازگی توسط نمایندگی های شرکت خودروسازان بم، شرایط فروش اقساطی کراس اوور لیفان X70 با قیمت قطعی اعلام شده است.
شرکت مدیران خودرو به عنوان تولید کننده بزرگ خودروی بخش خصوصی در بحث رضایت از مبحث فروش شرکت مدیران خودرو از ۱۰ دوره ارزیابی ۷ بار موفق به کسب رتبه نخست در مباحثی چون مدت زمان تحویل و پروسه تحویل و برخورد با مشتری شد.
بار دیگر بحث مقایسه میان خودروهای داخلی با برندهای خارجی، داغ شده است. به‌طوری‌که این روزها بسیاری از متقاضیان خودرو در کشور از خود می‌پرسند که با پول یک پژو ۲۰۷، دنا یا هایما چه خودرویی را در بازارهای جهانی می‌توان خرید؟. در این زمینه به مقایسه قیمت هفت خودروی داخلی با مشابه خارجی پرداخته‌ایم.
ارزیابی بازار محصولات پرطرفدار سایپا طی یک هفته اخیر از نوسان اندک قیمت در بازار این محصولات حکایت دارد، این روند در حالی است که خودروسازان اوایل هفته جاری اقدام به اعلام قیمت‌های جدید کردند، اما قیمت‌های جدید تاثیری در بازار نداشتند.
اولین تصاویر بی وای دی تانگ شرکت خودروسازی کارمانیا در گمرک منتشر شد که خبر از حضور این کراس اوور جدید در بازار ایران می‌دهد.در هفته های گذشته مشخص شد که کارمانیا دو دستگاه بی وای دی تانگ بنزینی مدل ۲۰۲۱ را سفارش گذاری کرده و می خواهد تست های تطبیق این کراس اوور جدید را پیش از آغاز تولید آن در ایران آغاز کند.
معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی و جابه‌جایی بازارچۀ «22 بهمن» به محلی در روبه‌روی شهربازی کرمان خبر داد.
شاسی بلند KMC K۷ محصول جدید کرمان موتور در بازار خودرو مجهز به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربواست و ۱۷۴ اسب بخار را با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر را تولید می کند...
طرح فروش نقدی و اقساطی جک T8و S3 تا 25 اسفند 99 ادامه دارد و موعد تحویل 30 روز کاری برای S3 و برای جک T8 مهر 1400 است.
فروش اقساطی خودروهای چینی در حالی انجام می‌شود که این محصولات تا پایان پاییز امسال رشد قیمت قابل توجهی داشته و برای برخی از مدل‌های خودروی چینی تا ۱۸۰ میلیون تومان هم رسیده است.
صفحه 1 صفحه بعدی