• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص وام اجاره به زنان مجرد بالای ۳۵ سال و خودسرپرست خبر داد. محمود محمودزاده افزود: براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا همه خانم‌هایی که بالای 35 سال سن دارند، خودسرپرست هستند و با خانواده زندگی نمی‌کنند، می‌توانند از تسهیلات اجاره استفاده کنند.
سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در یازدهمین روز خرداد ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسید و ۳۴۲ هزار تومان نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
در جریان معاملات هفته گذشته بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به دلیل روند منفی شاخص کل کاهشی بود. بسیاری از نمادهای سبد سهام عدالت در هفته گذشته در صف‌های فروش قفل بودند.
معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که برخلاف دو روز گذشته با حجم نسبتا بالایی از عرضه، شاخص یک روند نزولی را طی کرد و ارزش سهام عدالت کاهش یافت.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: افرادی که سهام عدالت آن‌ها مبلغ 500 هزار تومان است سود سهام عدالت سال 98 آن‌ها حدود 200 هزار تومان است و افرادی که سهام عدالت یک میلیون تومانی دارند سودشان 2 برابر است.
در شروع معاملات این هفته از بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت ۱۱ میلیون تومان بود اما در جریان معاملات این هفته روندی نزولی داشت و به کانال ۱۰ میلیون تومان بازگشت...
شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند نزولی سهام عدالت همراه بود اما روند سبد سهام عدالت در هفته‌ای که گذشت صعودی بود و حدود ۶۰۰ هزار تومان رشد کرد...
مدیر پروژه کارت اعتباری سمات، جزییات و نحوه دریافت کارت اعتباری توسط سهامداران عدالت را تشریح کرد.سمیه محمدی در توضیح موضوع کارت‌های اعتباری سهامداران عدالت گفت: از خرداد سال ۹۹ آزادسازی سهام عدالت به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام و ۶۰ درصد سهام آزاد و قابل معامله شد، اکنون سهامداران می‌توانند سهام خود را در توثیق بانک گذاشته و کارت اعتباری دریافت کنند.
در جریان معاملات این هفته ارزش سهام عدالت حدود ۵۰۰ هزار تومان رشد کرد و به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.با شروع معاملات هفته، ارزش سهام عدالت ۹/۹ میلیون تومان بود اما در جریان معاملات مثبت روزهای ابتدایی بازار سهام ارزش سهام عدالت رشد کرد و در روز دو شنبه به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید، ارزش سهام عدالت در روز سه‌شنبه به ۱۰/۵ میلیون بازگشت و دیگر تغییر خاصی نداشت...
بر اساس توضیح مدیر فنی سهام عدالت، در حالت عادی برای واریز سود سهام اگر سهامداری در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت نشده باشد پول به حسابش واریز نمی‌شود و نزد ناشر می‌ماند.
در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش برگه‌های ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت به زیر ۱۰ میلیون تومان رسیده که این رقم، کمترین ارزش سبد سهام عدالت از زمان آزادسازی آن است...
معاملات این هفته از بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و همین موضوع باعث نزول یک میلیون تومانی ارزش سهام عدالت در این هفته شد.
ارزش سهام عدالت در این هفته کاهش چشم‌گیری داشت و در پایان معاملات این هفته بازار سهام ارزش سبد سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید. این پایین‌ترین ارزش سهام عدالت در سه ماه گذشته است.
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی تنها با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۵ میلیون و ۱۳۶ هزار تومان رسید.
در دو ماه اخیر سهام عدالت حدود شش میلیون تومان از ارزش خود را از دست داده، برخی از سهامداران که برای فروش ۶۰ درصد سهامشان منتظر دریافت بیش از ۱۲ میلیون تومان بودند اگر الان سهامشان فروخته شود ۹ میلیون تومان دریافت خواهند کرد،در این شرایط آیا فروش سهام عدالت در این وضعیت منطقی است؟
روند نزولی ارزش سهام عدالت چند روزی است که صعودی شده و امروز نیز رشد شاخص کل با رشد 4.5 درصدی سهام عدالت همراه شد و ارزش سهام عدالت به 15 میلیون و 349 هزار تومان رسید.
در حالی که ارزش سهام عدالت قبل از دوره اصلاح به بیش از ۲۰ میلیون تومان نیز رسیده بود اما اکنون افت بیش از ۶ میلیون تومانی داشته و در کف قیمتی خود قرار دارد.
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در هفته‌ای که گذشت حدود ۱٫۵ میلیون تومان کاهش یافت و افت قیمت با افت شاخص کل بازار سهام همراه بود.بیشترین کاهش ارزش سهام عدالت در روز دوشنبه اتفاق افتاد که در این روز ارزش این سبد حدود 800 هزار تومان افت داشت.
در پایان معاملات هفته اخیر ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی به 14.6 میلیون تومان رسید. با این حساب ارزش 60 درصد سهام عدالت قابل فروش به 8.7 میلیون تومان و 30 درصد آن به 4.3 میلیون تومان رسیده است.
ارزش سهام عدالت در حالی به 14 میلیون و 625 هزار تومان رسیده است که ارزش سبد سهام عدالت 532 هزار تومانی در بازار قبل از اصلاح به 20 میلیون تومان نیز رسیده بود.
صفحه 1 صفحه بعدی