• پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024

  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 25 April 2024
سایت وایرد، گوشی‌های اندروید زیادی را بررسی کرد و چند گوشی خوب که ارزش خریدن دارد را معرفی کرده است.
قیمت انواع گوشی به چقدر رسیده است؟ قیمت انواع گوشی در مدل‌های مختلف تا روز یکشنبه 28 دی 99 را در گزارش زیر ملاحظه کنید.
تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro ۶ - E به قیمت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید برخی اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت از کم فروشی، سودهای کلان به جیب می زنند، بنابراین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر نحوه ارائه خدمات شرکت‌های اپراتور اینترنت همراه نظارت داشته باشد.
با توجه به آنکه خیل عظیمی از کاربران در جهان خواهان و طرفدار گوشی‌های هوشمند اندرویدی هستند، کارشناسان در تلاشند تا با بررسی قابلیت‌های مختلف آنها، بهترین محصولات موجود در بازار را معرفی کنند.
راهکارهایی برای شناسایی دستگاه پوز واقعی با دستگاه‌های تقلبی مانند صفحه کلید سخت یا نبود چراغ‌های چشمک زن وجود دارد که می‌توان در مواقع لزوم آن ها را مورد بررسی قرار داد.
استاندار کرمان از آغاز اجرای طرح نوآفرین و حمایت از کسب و کارها نوپا در کرمان خبر داد.محمدجواد فدائی در نشست تشریح طرح نوآفرین و حمایت از کسب و کارها نوپا با تاکید بر اینکه برای ایجاد کسب و کارهای نوپا به زیرساخت‌های لازم در این زمینه نیازمند است، تاکید کرد: باید مشخص شود چه افرادی برای استفاده از تسهیلات طرح نوآفرین در استان واجد شرایط هستند .
دومین رویداد استارت آپی "کارنامه" با موضوع کسب و کارهای بزرگ و نوپا، رقابت یا رفاقت؟ با حضور رضا کلانتری نژاد مدیرعامل هم آوا و رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نوین در اتاق کرمان برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان درباره اولتیماتوم وزیر ارتباطات برای تامین زیرساخت های ایستگاه های مصوب سفر گذشته خود به استان کرمان، گفت: نهادهای مربوطه از صحبت خود کوتاه نیامدند و با مواضعی که شهرداری با این مبالغ در نظر گرفته، در دراز مدت توسعه بخش آی سی تی در استان کرمان متضرر می شود.
با اینکه شرکت یاهو دیگر یکی از پیشتازان اینترنت دنیا نیست، اما مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های آن مثل یاهو فاینانس (Yahoo Finance) و یاهو اسپورتس (Yahoo Sports) هنوز ترافیک آنلاین متناوبی دارند. طبق اعلام شرکت تجزیه و تحلیل ComScore، دارایی‌های اینترنتی یاهو در آوریل ۲۰۱۷ حدود ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده داشته‌اند که از این نظر، بعد از فیس‌بوک و گوگل در رده سوم قرار می‌گیرد. کارشناسان می‌گویند همین تعداد مخاطب گسترده باعث شد یاهو با وجود عقب‌ماندن در عرصه رقابت‌، توجه شرکت مخابراتی ورایزون را برای تملک آن، جلب کند.
وزیر ارتباطات با اشاره به فعالیت‌های ناسالم در حوزه الکترونیکی و با بیان این‌که با همکاری معاونت حقوقی رئیس جمهوری، کمیته‌ای برای جلوگیری از فیلترینگ تشکیل شده است گفت: واقعیت این است که امروز با توجه به تسهیلات نظام پرداخت الکترونیکی، زیرساخت بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی هم می‌تواند همین بستر باشد. همانطور که در حال حاضر سایت‌های شرط‌بندی و یا فیلترشکن‌ها از همین زیرساخت‌ها استفاده می‌کنند.
همزمان با افزایش بهره‌گیری از گوشی‌های هوشمند برای گشت و گذارهای اینترنتی دغدغه حفاظت از اطلاعات شخصی ذخیره شده افزایش یافته است، به ویژه آن که برخی از کاربران از گوشی‌های خود برای پرداخت‌های بانکی و آنلاین از طریق شبکه‌های عمومی اینترنت استفاده می‌کنند.
صفحه 1