• سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024

  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024
روند رو به رشد «فباهنر»

بازدید معاون وزارت کار از مس شهید باهنر

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل امور استان‌ها و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت صنایع مس شهید باهنر، با مدیران این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کردند...

صحبت‌الله رحمانی در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشگران این عرصه، بیان کرد: مدیران کارشناسان و کارگران سختکوش مس شهید باهنر برای پویایی چرخه صنعت ایران اسلامی تلاش می‌کنند و این تلاش شایسته تقدیر است.
رحمانی خاطرنشان کرد: دولت و تمام تصمیم‌گیران از جمله دست‌اندرکاران وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بنا دارند در بحث سرمایه‌گذاری و ارتقای بخش صنعت تا جایی که ظرفیت‌ها اجازه می‌دهد، در کنار صنعت و صنعتگران باشند و این بخش را ارتقا دهند.
محمدرضا مصباح، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این نشست ضمن تشکر از کارگران و مدیران شرکت صنایع مس شهید باهنر، این شرکت را از شرکت‌های تراز اول و بزرگ کرمان دانست و مطرح کرد: رضایتمندی کارگران این شرکت و عملکرد تولید و سود آن، دلیل روشنی بر مدیریت خوب در «فباهنر» است که باید از آن تقدیر کرد.
در این نشست سیدحسین صابری، رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر نیز گزارشی از وضعیت تولید و فعالیت‌های این مجموعه صنعتی ارائه کرد و با تاکید بر روند رو به رشد فعالیت‌های «فباهنر»، افزود: در شرکت صنایع مس شهید باهنر تمرکز ویژه‌ای برای بومی‌سازی و رفع نیاز قطعات با تکیه بر پتانسیل داخلی و توان ساخت داخل به وجود آمده است که تاکنون بخشی از نیازها را مرتفع ساخته و بخش‌های دیگر نیز در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، وی با تشریح فعالیت شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری در بخش‌های زیربنایی و درمانی را ازجمله این فعالیت‌ها دانست و یادآور شد: ساخت مدرسه ۹ کلاسه در شهر راین، اهدای دستگاه اکوکاردیوگرافی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) که متعلق به تامین اجتماعی بوده و عمده مراجعان آن افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و همچنین کمک به مرکز توانبخشی کودکان در بیمارستان باهنر، از جمله این تلاش‌ها بوده است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10224
اخبار مرتبط
نظرات شما