• چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024

  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 15 May 2024
حضور محصولات برند لوکس مدیران خودرو در نمایشگاه کرمان؛

نمایش شاسی بلندهای لوکس اکستریم

نمایشگاه خودرو کرمان از روز 17 بهمن آغاز شد و تا 20 بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت خودرو است. از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه، مدیران خودرو است و برند لوکس این شرکت هم در کرمان حضور دارد...

اکستریم که برای اولین بار و در سال جاری، محصولاتش را در نصف جهان و برای اصفهانی ها به نمایش گذاشت، اکنون به نمابشگاه خودروی جنوب شرق کشور رفته و خودنمایی می کند.
در غرفه این برند لوکس، سه شاسی بلند لوکس اکستریم VX، اکستریم LX و اکستریم TXL دیده می شود. خودروهایی که در کلاس خود، در رده ی لوکس ترین شاسی بلندهای مونتاژی کشور قرار می گیرند. محصولات اکستریم علاوه بر بهره مندی از طراحی ظاهری جذاب و آپشن های بسیار، مجهز به پیشرانه قدرتمند هستند و نیروی پیشرانه آن ها نیز به هر دو محور منتقل می شود. یعنی اینکه صرفا با یک خودرو لوکس طرف نبوده و این محصولات توانایی رویارویی با شرایط خاص را هم دارند.
بزرگترین عضو این خانواده، اکستریم VX است که از یک موتور دو لیتری توربو با سیستم پاشش مستقیم سوخت بهره می برد. این موتور 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جعبه دنده این شاسی بلند دو دیفرانسیل نیز از نوع هشت سرعته خودکار است. به گزارش صنعت ماشین، اکستریم TXL، دیگر عضو این خانواده لوکس نیز همانند اکستریم VX به یک موتور دو لیتری توربو 261 اسب بخاری و گیربکس هشت سرعته خودکار مجهز است. کوچکترین عضو این خانواده اکستریم LX است که به یک موتور 1.6 لیتری توربو با سیستم پاشش سوخت مستقیم مجهز شده. این موتور 197 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. جعبه دنده تعبیه شده در اکستریم LX از نوع هفت سرعته خودکار دوکلاچه است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/10493
اخبار مرتبط
نظرات شما