• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تشریح کرد

چه کسانی می‌توانند در مرحله دوم طرح معیشتی ثبت نام کنند؟

مهلت ۱۴ روزه ثبت درخواست تنها برای خانواده‌هایی است که یارانه نقدی نمی‌گرفتند و یا در مهلت مقرر، با کد دستوری #۶۳۶۹* تقاضای خود را ثبت کرده اند، تعیین شده است.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی تاکید کرد: مهلت ۱۴ روزه ثبت درخواست تنها برای خانواده‌هایی است که یارانه نقدی نمی‌گرفتند و یا در مهلت مقرر، با کد دستوری #۶۳۶۹* تقاضای خود را ثبت کرده اند، تعیین شده است.

«حسین میرزایی» اظهارداشت: حدود ۶۶۶ هزار نفر پیش از یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و به تبع آن سبد حمایت معیشتی نیز به آنها تعلق نگرفت.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد از ۱۰ تا ۲۴ دی ماه این افراد که پیش از این درخواست خود را در کد دستوری دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده بودند به سایت  hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اطلاعات خانوار خود را تکمیل کنند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی اظهارداشت: از روز گذشته که سامانه فعالیت خود را آغاز کرد شاهد هجوم خانواده‌هایی که شرایط ثبت نام نداشتند به این سامانه بودیم به گونه‌ای که در برخی موارد سایت دچار اختلال شده است.

وی توضیح داد: هم اکنون دو دسته می‌توانند وارد سایت  hemayat.mcls.gov.ir شوند، نخست خانواده‌هایی که پیش از این در لیست دریافت یارانه نقدی نبودند و دیگر خانواده‌هایی که پیش از این اطلاعات آنها در هیچ جا ثبت نشده است از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود تا درخواست خود را ثبت کنند.

میرزایی درباره زمان پاسخگویی به درخواست‌ها گفت: ظرف یک ماه درخواست‌ها بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1327
اخبار مرتبط
نظرات شما