• یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024

  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 19 May 2024
پرسینگ، مهم‌ترین برنامه‌ی قرمزها

پرسپولیسی‌ها در چمن مصنوعی تمرین کردند

حالا که قرار است بازی حساس با سپیدرود در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود، پرسپولیسی‌ها هم سعی دارند خودشان را به بازی در چنین زمینی عادت بدهند.

حالا که قرار است بازی حساس با سپیدرود در چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود، پرسپولیسی‌ها هم سعی دارند خودشان را به بازی در چنین زمینی عادت بدهند. به همین دلیل بخشی از تمرین‌های شنبه و یکشنبه روی چمن مصنوعی برگزار شد.

برانکو همان‌طور که بخشی از تمرین روز شنبه را در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه نفت برگزار کرده بود، این بار هم در ابتدای تمرین قرمزها را به همراه مارکو به چمن مصنوعی فرستاد تا با شرایط بازی در چنین زمینی آشنا شوند.

پرسپولیسی‌ها تمرین یکشنبه را با برنامه‌ی چهار قسمتی مارکو در چمن مصنوعی آغاز کردند و پس از آن راهی زمین چمن طبیعی شدند. در این مرحله بازیکنان به سه گروه تقسیم شدند و در نیمی از زمین به اجرای برنامه‌ای پرداختند که هدف از آن ایجاد پرس و ضدپرس بود. بازیکنان همچنین در شرایط تحت فشار باید حفظ توپ کرده و در عین حال توپ را بین هم‌گروهی‌هایشان جابجا می‌کردند.

این در حالی بود که دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ به تمرین اختصاصی مشغول بودند و بقیه هم از انجام تمرینات سرعتی با عبور از موانع و همچنین دویدن در طول زمین را در برنامه داشتند.

سرخپوشان در حالی که بودیمیر هم به جمع آنها برگشته بود، سپس به بازی فوتبال در نیمی از زمین در قالب دو گروه قرمز و زرد روی آوردند اما حسین ماهینی به دویدن دور زمین مشغول بود و محسن ربیع‌خواه و محمد انصاری هم فقط در سالن وزنه زدند

کلید واژه
اخبار مرتبط
نظرات شما