• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
مدیرعامل شرکت رامپکو اعلام کرد:

تسریع اجرای پروژه فلوتاسیون «مس دره‌زار» در هفته‌های آینده

مدیرعامل شرکت رامپکو پیمانکار پروژه فلوتاسیون مس دره‌زار آخرین وضعیت این پروژه را تشریح کرد.ایرج مسروری توضیح داد: با توجه به فشار فزاینده تحریم‌ها، بررسی و انتخاب پیمانکاران فرعی داخلی و خارجی جدید و شفاف‌سازی موارد قراردادی یکی از مشغله‌های گریزناپذیر این شرکت در ٦ ماه اخیر بوده است که با دقت و وسواس کافی انجام پذیرفت.

وی گفت: بدیهی است که در نظر گرفتن جوانب مختلف فنی، مالی، تجاری، سیاسی، لجستیکی، بانکی و البته سوابق ارائه خدمات به ایران درخصوص همکاران خارجی از حساسیت بالایی برخوردار بود که انجام این مهم با همکاری و دقت نظر مشاور پروژه و حمایت کارفرما امکانپذیر شد.

وی عنوان کرد: با همت همکاران در پروژه و حمایت ویژه ارکان، پکیج‌های تجهیزات اصلی پروژه جمع‌بندی شده و طی سه هفته گذشته ۲ پکیج اصلی سفارش‌گذاری و تا پایان بهمن امسال ۳ پکیج اصلی پروژه که حدود ۲۵ درصد از مبلغ کل پروژه است، نهایی و تعیین تکلیف خواهند شد. همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اگر شرایط جوی برای حفظ الزامات HSE برای کار ایمن در ارتفاع یاری کند، نصب سازه فلزی سالن اصلی به وزن نهایی بیش از ۵۰۰۰ تن که در حال ساخت توسط یکی از سازندگان خوشنام استان کرمان است شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت رامپکو تاکید کرد: سیاست این شرکت همواره حداکثرسازی از توان شرکت‌های بومی در محل اجرای پروژه بوده که خوشبختانه در این پروژه تاکنون با ۴ شرکت مطرح استان قرارداد همکاری منعقد شده و به تدریج در راستای تعهد به مسولیت‌های اجتماعی، اینگونه همکاری‌ها گسترش بیشتری خواهد یافت. با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده، پیشرفت پروژه فلوتاسیون سرعت قابل توجهی در هفته‌های آینده خواهد داشت.

به گفته مسروری مجموعه رامپکو با بیش از ٥٠٠٠ نفر پرسنل تاکنون پروژه‌های O&M و EPC متعددی در صنعت معدنی، نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدیدپذیر انجام داده یا در دست اجرا دارد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/1464
اخبار مرتبط
نظرات شما