• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
رشد چشمگیر ۲۶۴درصدی سود خالص؛

افزایش ۶.۳۸ درصدی میزان فروش مس شهید باهنر کرمان

گزارش فعالیت ماهانه تیرماه ۹۹ شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان حاکی از آن بوده که این شرکت طبق گزارش‌ها، مجموع میزان فروش داخلی و صادراتی فروش خود را بیش از ۲هزار و ۶۰۳میلیارد ریال ثبت کرده و حجم فروش محصولات تولیدی داخلی را ۳.۱۳۶ تن اعلام کرده است.

در تیرماه بیشترین میزان فروش داخلی در سبد تولیدی این شرکت را "تسمه و ورق مسی، تسمه و ورق برنجی، مقاطع برنجی" تشکیل می‌دهد و بیشترین حجم فروش صادراتی را نیز لوله مسی با ۱۱۶تن داشته است.

بر اساس این گزارش، شرکت صنایع مس شهید باهنر در خردادماه۹۹ نیز میزان درآمد کسب شده از فروش‌های داخلی و صادراتی را یک هزار و ۷۱۹ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال ثبت کرده که البته در مدت زمان تیرماه، فروش محصولات این شرکت ۲۴۶۸ تن به ثبت رسیده است.

بر پایه این گزارش‌، این شرکت مس‌فروش درآمدهای حاصل از فروش شرکت را در تیرماه با رشد ۵۱.۴۴درصدی نسبت به خردادماه اعلام کرد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در دوره ماهانه منتهی به تیرماه۹۸ نیز درآمد ۲ هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال را ثبت کرده که در تیرماه۹۹، این آمار نسبت به سال گذشته افزایشی برابر با ۶.۳۸درصد را نمایان ساخته است.

"فباهنر" در گزارش سود وزیان منتهی به ۹۸.۱۲.۲۹، سود خالص خود را مبلغ ۲ هزار و ۸۴۴ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال احراز و سود پایه هر سهم نیز ۲۵۲۸ ریال است.

سود خالص سال ۹۸ در مقایسه با دوره گذشته خود، با رشد چشمگیر ۲۶۴ درصدی رو به رو بوده است.

"فباهنر" در ۱۵ روز پایانی بازار، در مدت زمان ۷ روز، با روندی مثبت به پایان رسانده و، اما در این سراشیبی بازار به مدت ۸ روز با روندی نزولی مواجه بوده است.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2283
اخبار مرتبط
نظرات شما