• سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024

  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 23 April 2024
استاندار کرمان خبر داد

افتتاح 30 هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان

استاندار کرمان در دیدارِ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با وی به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: امسال حدود 300 پروژه در نقاط مختلف استان کرمان افتتاح می‌شود که اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در استان کرمان نسبت به سال گذشته سه برابر شده است...

استاندار کرمان میزان اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت استان کرمان را بیش از هزار و 500 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امسال 90 پروژه جدید در هفته دولت در استان کرمان با اعتبار 940 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
استاندار کرمان با بیان اینکه سال گذشته در بخش خصوصی 20 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان افتتاح شده است گفت: امسال تقریبا 30 هزار میلیارد تومان پروژه بخش خصوصی در استان کرمان افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه خط انتقال آب از خلیج فارس به استان کرمان به‌زودی افتتاح می‌شود افزود: قسمت نخست این پروژه مهرماه امسال در شهرستان سیرجان افتتاح می‌شود و قسمت دوم پروژه تا سرچشمه بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
دکترفدائی تصریح کرد: همه این اقدمات‌ در استان کرمان با وجود مشکلات، تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا انجام شده که این حجم کار و فعالیت قابل تقدیر است.
وی با تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان کرمان اظهار داشت: شیوع بیماری در استان سیر نزولی پیدا کرده و امیدواریم که این سیر نزولی مبتلایان به کرونا در استان ادامه داشته باشد.
روحیه و انگیزه بدنه مدیریتی استان کرمان در سال پایانی دولت کم نشده است

امام جمعه کرمان گفت: در مسیر خودکفایی گام‌های بزرگی برداشته‌ایم و از روحیه و انگیزه بدنه مدیریتی استان کرمان در پایان دولت چیزی کم نشده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار با دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی تمام عیاری برای کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی شهیدان رجایی و باهنر را نماد خدمت، مردمداری، دلسوزی، فداکاری، عشقی قلبی به ولایت و به معنی دقیق کلمه انقلابی دانست و افزود: نامگذاری ایام شهادت این شهیدان به عنوان هفته دولت اقدامی پسندیده و الهام بخش است.
 

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2318
گالری عکس
اخبار مرتبط
نظرات شما