• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
در کرمان برگزار می شود؛

چهارمین رویداد رقابت استارتاپی نمایشگاه اینوتکس

اینوتکس پیچ یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس 2021 است که برای سومین سالِ متوالی رقابتی بزرگ بین استارتاپ‌های سراسر کشور را برگزار می‌کند.مرحلۀ نخست این رقابت‌ها از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه سال 1400 در ۶ شهر ایران (قزوین، تبریز، همدان، کرمان، بوشهر و تهران) برگزار و ایده‌های برتر هر شهر به انتخاب داوران محلی مشخص خواهند شد.

در ادامه از استارتاپ های برگزیده شده در مرحله مقدماتی (۲ الی ۳ استارتاپ از هر شهر) به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2021 و نیز شرکت در رقابت‌های نیمه‌نهایی و نهایی دعوت به عمل می‌آید. در این مرحله، استارتاپ‌ها ضمن بهره‌مندی از فرصت حضور در دوره‌ی پیش-شتابدهی مخصوص اینوتکس، امکان بهره‌مندی از خدمات ویژه (از قبیل فضای کار اشتراکی رایگان، خدمات مربوط به سیستم‌های پرداخت آنلاین و ...) را به منظور توسعه کسب‌وکار و آمادگی بیشتر برای شرکت در رقابت نهایی را خواهند داشت.

و به تیم‌های منتخب علاوه بر کمک هزینۀ حضور در رویداد نهایی تهران، غرفه نمایشگاهی نیز تعلق خواهد گرفت.

امسال برای اولین بار رقابت نهایی بین استارتاپ‌ها در قالب Battle (نبرد استارتاپی) اتفاق خواهد افتاد. در اینوتکس بتل، استارتاپ‌ها علاوه بر معرفی محصولات یا خدمات خود، دوبه‌دو به بحث و مناظره با یکدیگر خواهند پرداخت تا در نهایت برترین استارتاپ‌ها از دیدگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

این رویداد با اهداف «سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری به صاحبان سرمایه و فرهنگ‌سازی در حوزه سرمایه‌گذاری»، «افزایش همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست‌بوم فناوری و نوآوری» و«افزایش شبکه‌سازی و تولید محتوا در این زیست‌بوم » برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2885
اخبار مرتبط
نظرات شما