• شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024

  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 20 April 2024
با حکم شهردار کرمان؛

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان معرفی شد

با حکم شهردار کرمان، «سیدمرتضی حسینی»، به‌عنوان «سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان» معرفی شد.شهردار کرمان در آیین معارفۀ سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان، گفت: شهر کرمان در مسیر توسعه قرار گرفته است...

سیدمهران عالم‌زاده گفت: به‌طور حتم برای پست‌های مدیریتی در شهرداری کرمان، افراد کاردان انتخاب می‌شوند.
وی افزود: برای تسریع امور، بر انجام اقدامات به‌روز و نسپردن آن در وقت دیگر تأکید دارم و از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی می‌خواهم گزارشِ کار مدیران و رسیدگی به امور جاری و نامه‌های وارده را به من اعلام کنند.
شهردار کرمان، ضمن تشکر از «علی منظری‌توکلی»، سرپرست پیشین شهرداری منطقه سه و ضمن ابراز رضایت از نوع مدیریت و پیگیری امور محول‌شده به وی، گفت: عملکرد مطلوب شهرداری منطقه سه در بخش عمرانی و نوآوری، نشان از همدلی و همراهی پرسنل با مدیریت این منطقه دارد.
عالم‌زاده افزود: از تمام نیروهای این مجموعه می‌خواهم با همراهیِ مدیریت جدید، تلاش کنند به هدف شهرداری که کسب رضایت شهروندان و ارایۀ خدمات مطلوب به آن‌هاست، دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه حوزۀ شهرسازی منطقه سه، نیازمند حرکت جدی و توجه ویژه است، تأکید کرد: از شهردار منطقه سه انتظار دارم به‌صورت جدی و با در نظر گرفتن مسایل و مشکلات حوزۀ معماری و شهرسازی و با اصلاحات ساختاری، به این موضوع رسیدگی کند تا نارضایتی مردم کاهش یابد.
شهردار کرمان همچنین ضمن تشکر از زحمات «رامین امیرمداح»، شهردار سابق منطقه سه گفت: در دوران مدیریت مهندس امیرمداح، در حوزۀ درآمدی شاهد اتفاقات مطلوب و رشد درآمدی بسیار خوب بودیم؛ همچنین در حوزۀ عمران و خدمات شهری نیز، شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی زیاد با مساحت بالا بودیم که ‌انتظار می‌رود اجرای پروژه‌ها با سرعتی بیش از گذشته پیش برود.
عالم‌زاده در ادامه، ضمن ابراز رضایت از عملکرد واحد خدمات شهری منطقه سه گفت: خوشبختانه شهرداری منطقه سه، به جایگاه خوبی رسیده است که امیدوارم با درایت شهردار جدید منطقه سه، شاهد ارتقای بیش‌ازپیش اقدامات و خدمات این منطقه باشیم.
وی پرسنل شهرداری را به تمرکز بر کار و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم توصیه کرد.
شهردار کرمان، انتخاب «سیدمرتضی حسینی»، برای مدیریت شهرداری منطقه سه را انتخابی خوب و شایسته دانست و تأکید کرد: مدیریت، به ذات، شیوه و منش فرد بستگی دارد و آقای حسینی، در پست پیشین خود در حوزۀ بازرسی شهرداری، قاطعانه، شفاف و کارشناسی‌شده، به مسایل رسیدگی کردند.
عالم‌زاده با بیان اینکه بسیار ارزشمند است که بخش‌های مختلف مدیریت شهرداری، به‌درستی نظر دهند و متعاقب آن، دستگاه‌ بازرسی نیز به همان نتیجه برسد، تأکید کرد: بنابراین، بهتر است قبل از هر چیز، با اعتمادبه‌نفس کامل و با در اختیار داشتن نیروهای متخصص، خودمان را بازرسی و ارزیابی کنیم.
وی افزود: در پرونده‌های مورد بررسی در بازرسی، از هیچ تخلفِ ریز و درشتی نگذشتم و هیچ‌گاه از همکاران خود نخواستم که خلاف قانون عمل کنند.
شهردار کرمان همچنین تصریح کرد: تا آخرین روز حضورم در شهرداری، تحولات در سیستم شهرداری وجود خواهد داشت.
عالم‌زاده بر استفاده از مدیران پُرتلاش تأکید کرد و گفت: در صورتی که متوجه شوم مدیری در چارچوب سیاست‌های شهرداری قدم برنمی‌دارد و انگیزۀ لازم را برای کار ندارد، نسبت به تعویض آن اقدام خواهم کرد.
وی انتخاب مدیران را براساس صلاحیت آن‌ها دانست و گفت: انتصابات من در شهرداری کرمان، سیاسی نیست و نخواهد بود؛ زیرا مهم، مدیریت و توانمندی افراد است.
شهردار کرمان با بیان اینکه حق‌الناس، چیزی فراتر از آن است که بخواهیم مدیران ناتوان را بر مستندی منصوب کنیم، گفت: اعتقاد دارم شهرداری محل کار و تلاش است؛ بنابراین، گرایش‌های سیاسیِ درون‌سیستمی، باید کم‌رنگ شود.
عالم‌زاده وضعیت شهرداری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وضعیت، ثمرۀ همراهی شورای اسلامی شهر، تلاش تمام مدیران پیشین و حال حاضر و همچنین پرسنل شهرداری است.
در ادامه، سرپرست شهرداری منطقه سه، ضمن تشکر از حُسن اعتماد مهندس عالم‌زاده، شهردار کرمان، گفت: امیدوارم از عهدۀ این مسئولیت خطیر، سربلند و روسپید برآیم.
سیدمرتضی حسینی، با بیان اینکه خوشبختانه مدیریت سابق منطقه سه، در چیدمان تیم کاری و انتخاب و اجرای پروژه‌های عمرانی، بنای مطلوبی گذاشته است، گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و همکاری معاونان و پرسنل این منطقه، در ادامۀ این مسیر اقدامات خوبی انجام دهیم و رضایت مردم را کسب کنیم.
سرپرست سابق شهرداری منطقه سه نیز ضمن تشکر از همراهی پرسنل این منطقه در دوران سرپرستی وی گفت: خوشبختانه با اتحاد و همدلی پرسنل، کارها به‌خوبی و بدون کم‌وکاستی پیش رفت.
علی منظری‌توکلی اظهار امیدواری کرد در کنار یک‌دیگر، متحدتر از گذشته، به مدیریت جدید کمک کنیم تا درخواست‌های شهروندان برآورده و خدمات مطلوبی به آن‌ها ارایه شود.
لازم به ذکر است؛ در این آیین، با حکم شهردار کرمان، «سیدمرتضی حسینی»، مدیر سابق بازرسی شهرداری کرمان، به‌عنوان «سرپرست شهرداری منطقه سه» معرفی و از زحمات «علی منظری‌توکلی»، سرپرست پیشین شهرداری منطقه سه تقدیر شد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2933
اخبار مرتبط
نظرات شما