• پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024

  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 18 April 2024
شهردار کرمان عنوان کرد

پیش‌بینی تحقق بودجۀ 1500 میلیارد تومانی شهرداری

شهردار کرمان با دفاع از بودجۀ ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان در سال ۱۴۰۰، توافق اعضای شورای اسلامی شهر کرمان مبنی بر تصویب بودجۀ سال آینده را گرفت.سیدمهران عالم‌زاده در نشست عمومی شورای شهر کرمان در تشریح پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری کرمان، از اجرای تقاطع شرف‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مراحل این پروژه به‌خوبی طی شده و امیدورایم کلنگ اجرای تقاطع در اسفندماه به زمین زده شود.

وی همچنین به کلنگ‌زنی مدرسۀ ۲۴ کلاسۀ «شهید مجید علی‌احمدی» در محلۀ سرآسیاب کرمان و مشارکت شهرداری در این امر خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: کمک شهرداری در قالب مشارکت در هزینۀ صدور پروانۀ ساختمانی و واگذاری قدرالسهم زمین، به‌طور مسلم در افزایش ظرفیت فضاهای آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.

عالم زاده اقدام مهم دیگر را برنامه‌ریزی برای برگزاری "جشنواره جهانی نقاشی کودک" شهرداری کرمان عنوان و بیان کرد: این رویداد با حضور معاون وزیر کشور و استاندار کرمان، کار خود را آغاز کرد که امیدواریم به برندی جهانی برای شهرداری و شهر کرمان تبدیل شود.

شهردار کرمان تحویل ۲۰ دستگاه اتوبوس خریداری‌شده به کرمان را اتفاقی خوب برای شهر دانست و گفت: تا پایان هفته جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی، از این تعداد دستگاه اتوبوس رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی کامل شهرداری کرمان در آستانۀ سال جدید و با بیان اینکه شهرداری مانند سال‌های گذشته برنامۀ مشخصی در پیش خواهد گرفت، گفت: شهر کرمان در سال آینده در حوزۀ فضای سبز متحول خواهد شد.

عالم زاده برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در فروردین‌ماه سال آینده را رویدادی دیگر اعلام کرد و گفت: این رویداد بعد از گذشت چندسال، مجددا کار خود را در کرمان شروع خواهد کرد.

وی با اشاره به اقدام خوب قرارگاه جهادی کریم اهل بیت علیه‌السلام شهرداری کرمان در ساختِ بوستان کودک "شهید چیره" در روستای حرمک بخش گلباف از توابع شهرستان کرمان افزود: از تمام نیروهایی که داوطلبانه برای ساختِ این بوستان تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

شهردار کرمان در ادامه، در دفاع از بودجۀ پیشنهادیِ شهرداری کرمان گفت: از بودجۀ بالا استقبال و توان تحقق آن را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری علاوه بر خدمت‌رسانی به شهروندان، برای مجموعۀ خود نیز درآمدزایی دارند، گفت: سال گذشته با وجود پایین بودن قیمت زمین و علی‌رغم اینکه انتظار نمی‌رفت، بودجۀ ۸۲۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمان محقق شد.

عالم زاده با اشاره به اینکه افزایش بودجۀ شهرداری و تحقق این بودجه، موجب توسعه و پیشرفت شهر خواهد شد، اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری کرمان ۱۳۰۰ میلیارد تومان بود که تاکنون ۱۱۰۰ میلیارد تومان محقق شده و اگر برخی مشکلات وجود نداشت، بودجۀ امسال به‌طور کامل تحقق می‌یافت.

وی با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری و روند اجرای پروژه‌های عمرانی، براساس برنامۀ زمان‌بندی پیش می‌رود، گفت: در شرایط کرونا، تنها شهرداری بخشی از عوارض اصناف را مورد بخشودگی قرار داد و در این اقدام خود را همراه مردم دانستیم.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه بودجۀ ۱۵۰۰ میلیارد تومان و کمتر از آن، در شأن شهرداری و مردم شهر کرمان نیست، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم آسفالت معابر شهر کرمان را تکمیل کنیم و اقدامات بیشتری برای شهر و شهروندان انجام دهیم، باید بودجه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم کرمان لایق بهترین‌ها هستند، گفت: در شهرداری کرمان، دغدغۀ خدمت به مردم را داشته و قصد داریم خدمات کاملی در بخش‌های مختلف به شهروندان کرمانی ارایه کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/2966
اخبار مرتبط
نظرات شما