• سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024

  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024
مدیرکل تعزیرات استان کرمان از مس شهید باهنر بازدید کرد؛

مهر تایید بر عملکرد موفق «صنایع مس شهید باهنر»

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از شرکت «صنایع مس شهید باهنر کرمان» بازدید و از نزدیک با نحوه فعالیت این مجموعه آشنا شد.ارسلان میری در بازدید از کارخانه‌های این شرکت، با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته، فعالیت صنایع مس شهید باهنر را مثبت ارزیابی کرد.

ارسلان میری بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰از سوی مقام معظم رهبری به نام«تولید،پشتیبانی ها،مانع‌زدایی‌ها» همه ما مکلف به حمایت از بخش تولید و رفع موانع موجود هستیم که این مساله را تعزیرات حکومتی در میدان عمل ثابت کرده است.
میری افزود: تعزیرات حکومتی همواره حامی تولید کنندگان بوده و حمایت از واحد های تولیدی یکی از اهداف سازمان تعزیرات حکومتی می باشدو علاوه بر اینکه  با متخلفین احتمالی در حوزه اقتصادی طبق قانون برخورد خواهد شد
.

مدیرکل تعزیرات استان درپایان بیان داشت :حمایت قاطع همه ارکان حاکمیت از چنین مجموعه های موفق امید به آینده در بین جوانان و کارآفرینان را فراهم می سازد.
گفتنی است در ابتدای این بازدید ضیائی مدیر عامل شرکت گزارشی از نحوه فعالیت این مجموعه تولیدی ارائه داد و گفت:این شرکت بزرگترین مجتمع صنعتی ارتباط دهنده معادن مس و روی کشور با صنایع تولیدی به شمار می رود و از پنج کارخانه: ذوب و ریخته گری، نورد،کستروژن و کشش، لوله مسی و سکه زنی تشکیل شده است و یک شرکت پویا بوده که با تبادل تجارب و همکاری با سایر شرکتها،محصولات خود را مطابق استانداردهای روز دنیا عرضه می کند.
ضیائی گفت از جمله مهمترین دستاوردهای شرکت در سال ۹۹، افزایش ۱۳۱ درصدی ریالی کل فروش نسبت به سال ۹۸، افزایش ۱۹ درصدی تناژ تولید نسبت به سال گذشته، رشد ۱۳۶ درصدی سود عملیاتی و ۱۲۴ درصدی سود خالص بوده است.
وی گفت در راستای جهش تولید، نشان ممتاز شستا در تحقق جهش تولید برای افزایش تولید قابل توجه در سال ۹۹ توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مس باهنر اهدا شد. وی اضافه کرد در سال ۹۹ رشد خوبی در تولید و افزایش سود خالص داشته ایم. جمع کل صادرات سال ۹۸ برابر با ۹۳۱ تن بوده که در سال ۹۹ به ۱۵۰۴ تن رسید که با ۶۲ درصد افزایش در تناژ و ۲۶۸ درصد افزایش در ارزش همراه بوده است.
براساس این گزارش مقصودی معاون تکنولوژی و توسعه و عضو هیئت مدیره و نوریان معاون بازاریابی و فروش مس باهنر نیز به ترتیب گزارشی از طرح های توسعه و اقدامات بومی سازی شده و نیز وضعیت صادرات و فروش در این شرکت را ارائه کردند.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/3552
اخبار مرتبط
نظرات شما