• سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024

  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 30 April 2024
جلسه ارزیابی عملکرد سه‌ماهه مس شهید باهنر برگزار شد؛

افزایش ۴۸ درصدی سود خالص «فباهنر»

جلسه ارزیابی عملکرد دوره سه‌ماهه شرکت مس شهید باهنر کرمان با حضور معاونان و مدیران تاصیکو و مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و دیگر مدیران و معاونت‌های مس شهید باهنر به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی در کرمان و تهران برگزار شد.

در آغاز جلسه مجید ضیائی، مدیرعامل مس باهنر در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه‌ها و دیگر اقدامات شرکت در قالب گزارش عملکرد سه ماهه مطالبی ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، ضیائی بیان کرد: سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، ۴۸ درصد افزایش داشته است. همچنین این آمار نشان می‌دهد سود ناخالص شرکت ۵۸ درصد، فروش ریالی ۶۰ درصد ، سود عملیاتی ۵۶ درصد و مقدار تولید ۲۱ درصد افزایش داشته است.
وی افزود: درحالی که مقدار تولید این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال گذشته معادل 6 هزار و ۵۰۳ تن بوده است، در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱، این عدد به هشت هزار و ۵۲۶ تن رسیده است که رشد ۳۱ درصدی را نشان می‌دهد و توانسته است ۱۱ درصد از بودجه محقق شده پیشی بگیرد.
مدیرعامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در خصوص وضعیت صادرات شرکت نیز اذعان کرد: این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری توانست حجم صادرات خود را ۵۷ درصد افزایش دهد که البته به دلیل مشکلات تامین و نرخ بالاتر کاتدشرکت ملی صنایع مس ایران نسبت به بورس فلزات لندن، متاسفانه روند 6 ماهه به این نحو نخواهد بود.
درادامه این جلسه، سید محمدصابر پرورش، معاون امور شرکت‌های صدرتامین ضمن تشکر از عملکرد خوب و ارزشمند شرکت مس باهنر در دوره عملکردی سه ماهه ابتدایی سال جاری، از کارگران و مدیران مس باهنر قدردانی و بر رشد و گسترش بازارهای صادراتی تاکید کرد.
به گزارش «اقتصاد کرمان» به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، وی در ادامه از اقدامات به موقع شرکت مس شهید باهنر در جریان سیلاب اخیر تشکر کرد و گفت: حضور به موقع برای مدیریت حادثه اخیر توانست از خسارات شدید به مس باهنر جلوگیری کند.
مهدی رشیدی، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه هلدینگ صدرتامین نیز عملکرد شرکت در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ را خوب و ستودنی دانست و اظهار کرد: در این دوره نیز همچون سال‌های اخیر، شاهد اقدامات مثبت و افتخارآمیزی در صنایع مس شهید باهنر هستیم.
گفتنی است در این در جلسه علاوه بر معاون شرکت‌ها و مدیر برنامه‌ریزی و توسعه صدر تامین، معاون پشتیبانی و تامین مالی، مدیر مالی و مدیر سرمایه‌گذاری صدرتامین نیز حضور داشتند.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/4809
اخبار مرتبط
نظرات شما