• شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024

  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 11 May 2024
رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان تاکید کرد

مشارکت فعال در نمایشگاه صنایع دستی کرمان

رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق کرمان گفت: فعالان بخش خصوصی عضو این کمیسیون در نمایشگاه سراسری گردشگری کرمان که از پنجم تا نهم آبان‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق برگزار می‌شود،شرکت خواهند کرد.

محمدرضا بهرامی در نشست هماهنگی برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه سه سال به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشده بود که خوشبختانه با سپری کردن این دوران، برگزاری نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و ظرفیت های صنایع دستی و گردشگری استان به ویژه بخش خصوصی است. وی ادامه داد: اتاق کرمان سعی دارد بسیار فعال در این نمایشگاه شرکت داشته باشد و زمینه حضور همه فعالان این حوزه از شهرستان های مختلف استان به شرط داشتن استانداردها و شاخص های مدنظر شرکت در نمایشگاه ملی فراهم است.
گفتنی است در این نمایشگاه 180 غرفه صنایع دستی در دو هزار مترمربع در نظر گرفته شده که 90 غرفه آن به فعالان استان کرمان و مابقی آن به فعالان غیربومی اختصاص داده می شود. 15 غرفه شامل هزار مترمربع نیز به شرکت های فعال در حوزه گردشگری اختصاص می یابد.
50 میلیارد تومان اثر هنری در نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان به معرض نمایش گذاشته می‌شود و شاخص‌ها برای انتخاب هنرمندان برای حضور در نمایشگاه صنایع‌دستی تجاری‌سازی، کمیت و کیفیت، برندسازی، نشان ملی و تجارت الکترونیک آثار هنری هنرمندان بوده است.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان، این نمایشگاه با همکاری اتاق کرمان، شهرداری کرمان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5138
اخبار مرتبط
نظرات شما