• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
معرفی محمد عابدی نژاد به عنوان مدیرعامل سرمایه گذاری مس سرچشمه؛

تغییر در مدیریت هلدینگ «سرچشمه»

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه برگزار شد و محمد عابدی نژاد که سابقه ریاست بر سازمان صمت استان کرمان را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه معرفی شد...

با حضور مهندس یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس و با تصویب هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد و از زحمات و تلاش میلاد شمس مدیر عامل قبلی این هلدینگ قدردانی شد .
مهندس عابدی نژاد از سال 1384 تا 1392 ریاست سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است، از سال 1392 مدیرعامل هلدینگ معدنی آریا فاتح خاورمیانه بوده و در مقطعی هم مشاور معاونت هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت در کارنامه اش به ثبت رسیده است..
به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه،هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند منطقه است که در این سالها پروژه های بزرگی را در حوزه صنایع مس به اجرا رسانده است. هیئت مدیره این هلدینگ جهت پویایی مجموعه و در راستای ارتقای ارزش سهام و صیانت از سرمایه های سهامداران، با ارزشمند خواندن تلاشهای اثربخش مدیریت قبلی، با توجه به سوابق مدیریتی و تسلط عابدی نژاد بر حوزه صنعت، معدن و تجارت، ایشان را به عنوان مدیرعامل این مجموعه منصوب کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/5829
اخبار مرتبط
نظرات شما