• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
ارتباط نخبگان با صنایع کشور؛

بازدید «راهیان پیشرفت» از روند توسعه مس سرچشمه

بازدید علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول جوایز بنیاد ملی نخبگان و برگزیدگان طرح شهید رضایی و شهید احمدی ‌روشن از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان انجام شد...

  به‌ گزارش روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، نخستین گروه از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مشمول جوایز بنیاد ملی نخبگان، در راستای سلسله‌اردوهای «راهیان پیشرفت»، از خط تولید و طرح‌های توسعه مجتمع مس سرچشمه بازدید کردند و با روند تولید در این مجتمع صنعتی و معدنی آشنا شدند.
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان در حاشیه این بازدید گفت: با پیگیری‌های لازم توسط مسئولان کشور، ازجمله ریاست محترم جمهور و سخنگوی دولت، مجموعه‌ای از صنایع بزرگ به‌عنوان مراکز بازدید انتخاب شدند تا ارتباط دانشجویان تحصیلات تکمیلی با صنعت تقویت شود و دانشجویان ضمن آشنایی با فرایندهای تولید، تحقیق و توسعه، بتوانند راهکارهای علمی جهت رفع مشکلات صنایع ارائه دهند.
رضا گلشن مهرجردی با بیان این‌که نخسنین بازدید علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی از صنایع بزرگ کشور در گل‌گهر سیرجان انجام شد، افزود: مجتمع بزرگ مس سرچشمه رفسنجان دومین مکان در نظر گرفته شد که البته این بازدیدها از مجتمع مس سرچشمه ادامه خواهد داشت.
گلشن با یادآوری این موضوع که این بازدیدها از گذشته در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و دانش‌آموختگی در بنیاد انجام می‌شده، خاطرنشان کرد: امسال هم از مراکز مهم و صنایع راهبردی کشور در راستای تعالی کشور بازدیدهایی انجام می‌شود که از آن به‌عنوان «راهیان پیشرفت» یاد می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/6338
اخبار مرتبط
نظرات شما