• جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024

  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ -
  • 19 April 2024
با حضور استاندار کرمان و مدیرعامل سازمان عمران کرمان؛

مشکلات «منطقه ویژه اقتصادی جازموریان»بررسی شد

نشست بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات منطقه ویژه اقتصادی جازموریان به ریاست استاندار کرمان و با حضور مدیرعامل سازمان عمران کرمان و مدیران منطقه ویژه اقتصادی جازموریان برگزار شد.

محمد جواد فدائی استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به ظرفیت های بالای جنوب استان کرمان در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی و تاثیر منطقه ویژه اقتصادی جازموریان افزود: باید موضوع مربوط به آب در این منطقه ویژه را در جلسه ای با حضور مسئولان شرکت آب منطقه ای و با نظرات کارشناسانه پیگیری کنیم تا به صورت قانونی و با ارائه راهکار مناسب این مسئله حل شود.
وی با اشاره به اجرای طرح احرار در این منطقه گفت: برای بهتر شدن اجرای کار در این منطقه باید هر ‌کدام از پروانه های طرح که پیشرفت نداشته را باطل و پروانه جدیدی برای این پروژه جدید صادر شود. 
افخمی مدیر عامل سازمان عمران کرمان نیز در این جلسه در خصوص منطقه ویژه جازموریان کرمان گفت: در این منطقه ویژه اقتصادی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شاغل و کارخانه های خوبی مشغول به فعالیت هستند که امیدواریم با نگاه ویژه استان به این منطقه شاهد رونق بیشتر این منطقه اقتصادی در جنوب استان کرمان باشیم.
وی افزود:انشاالله با همکاری و مدیریت صحیح استانی و شهرستانی، واحدهای تولیدی متناسب با شرایط منطقه، در این ناحیه احداث و راه اندازی شوند. 
در این جلسه موضوع تامین آب منطقه ویژه اقتصادی جازموریان و نحوه اجرا طرح های این منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/733
اخبار مرتبط
نظرات شما