• یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024

  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 28 April 2024
فراخوان اولین رویداد ملی منتشر شد؛

رویداد کارآفرینی پته سیرجان برگزار می شود

معاون اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: فراخوان اولین رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان منتشر شد. کاظم حسین‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: هنرمندان، پژوهشگران، صاحبان ایده و فعالان بازار در حوزه هنر پته‌دوزی با مراجعه به سایت www.masirjan.ir/patte می‌توانند از نحوه ثبت نام و بارگذاری آثار اطلاع یابند...

وی با اشاره به اینکه این رویداد در چهار بخش هنری، علمی، اقتصادی و دانش‌آموزشی برگزار می‌شود، افزود: مهلت ارسال آثار تا ۳۱ تیرماه سال جاری تعیین شده است.
حسین‌زاده به بخش دانش‌آموزی این رویداد اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان برای شرکت در دو سطح متوسطه اول و متوسط دوم می‌توانند پس از ثبت‌ نام در سامانه، تصاویر اثر هنری یا اثر کاربردی و خلاقانه (صنایع‌دستی مرتبط با پته) خود را بارگذاری کنند که در صورت پذیرفته شدن در داوری اولیه، آثار خود را به صورت فیزیکی برای داوری پایانی و حضور در نمایشگاه به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه به نفرات برگزیده رویداد ملی کارآفرینی هنر پته‌دوزی سیرجان لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی تعلق می‌گیرد، افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۳۰-۰۳۴ و ۰۹۳۰۶۰۱۳۴۱۳ تماس بگیرند.
به گزارش ایسنا، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان خاطرنشان کرد: این رویداد ملی به همت موسسه فرهنگی معراج اندیشه گل‌گهر سیرجان و با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری  صنایع‌دستی استان کرمان، خانه خلاق کرمان و پژوهشکده هنرهای سنتی برگزار می‌شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7704
اخبار مرتبط
نظرات شما