• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
در سه‌ماهه نخست امسال در معدن مس سرچشمه رقم خورد؛

رکورد جدید تولید سنگ سولفور، اکسید و باطله

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه گفت: در سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شده‌ایم...

مهندس محمدسجاد جعفری در تشریح آمار عملکرد تولید سه‌ماهه نخست امسال و رکوردهای تولیدی و مقایسه آن با سه‌ماهه نخست ۱۴۰۱ اظهار کرد: در بهار امسال مجموعه سولفور ارسالی به کارخانجات فرآوری به میزان ۸میلیون و ۲۶۶هزار و ۷۹۵ تن با عیار ۶۱صدم بوده و نیز یک‌میلیون و ۲۶۹هزار و ۳۷۵ تن اکسید با عیار ۲۸۲هزارم از معدن مس سرچشمه ارسال شد.
وی در حوزه تولید باطله هم گفت: در این مدت به میزان 22 میلیون و 922هزار و 170 تن باطله داشتیم و مجموع کل استخراج هم در این بازه زمانی 32 میلیون و 459هزار و 340 تن بود که 23.6 درصد رشد بالاتر از برنامه پیش‌بینی تولید را شاهدیم.
 به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه،جعفری بیان کرد: نسبت به مدت مشابه در سه‌ماهه سال قبل این تولیدات 50درصد رشد داشته که از همه همکاران در همه ارکان مجموعه قدردانی می‌کنم.
مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: درمجموع تولید سه‌ماهه  جاری نسبت به برنامه پیش‌بینی تولید به میزان 32 میلیون و 459هزار و 340 تن بود که با رشد 23.6 درصد روبه‌رو بوده‌ایم و این عملکرد نشانگر خودباوری، انسجام، یکپارچکی و استفاده از توانایی‌ها و بهره‌گیری از استانداردهای مدیریتی است.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/7778
اخبار مرتبط
نظرات شما