• شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024

  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 18 May 2024
۳ شهرستان رفسنجان، کهنوج و بافت برتر شدند؛

ارزیابی عملکرد ادارات میراث‌فرهنگی کرمان

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این اداره‌کل در سطح استان خبر داد و گفت: سه شهرستان رفسنجان، کهنوج و بافت رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند...

محمد علی کدوری اظهار کرد: این ارزیابی عملکرد در شش ماهه ابتدایی سال و براساس فعالیت‌های انجام شده در سامانه رصد، سرمایه‌گذاری بخش گردشگری، برگزاری جشنواره و تعامل با دست‌اندرکاران مرتبط با صنعت گردشگری بوده است.
 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: ارزیابی عملکرد ادارات و نمایندگی‌های این استان هر شش ماه یک بار انجام می‌شود و امیدواریم مسئولان هر شهرستان در حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی و همچنین سرمایه‌گذاری کوشاتر عمل کنند.
او ادامه داد: در ارزیابی عملکرد این اداره‌کل باید از فرمانداران و مدیران مرتبط با صنعت گردشگری شهرستان‌های رفسنجان، کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج، فاریاب، جازموریان و بافت تشکر کرد چراکه سه حوزه بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را در اولویت برنامه خود قرار داده و اعتباراتی را نیز به این موضوع اختصاص می‌دهند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، کدوری خاطرنشان کرد: هریک از شهرستان‌های استان کرمان دارای ویژگی‌های خاص و منحصربفردی است که هر کدام از مدیران باید براساس این ظرفیت‌ها جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف تاریخی، طبیعی و فرهنگی تعریف کنند تا بتوان به بهترین شکل آن منطقه را به مردم و گردشگران معرفی کرد.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/8734
اخبار مرتبط
نظرات شما