• جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024

  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 17 May 2024
با حضور رئیس قوه قضائیه معرفی و تقدیر شد؛

«گروه صنعتی بارز» واحد نمونه استاندارد کشوری

همزمان با روز جهانی استاندارد افتخاری دیگر برای گروه صنعتی بارز رقم خورد و این گروه به عنوان واحد برگزیده استاندارد کشوری انتخاب شد...

در این مراسم رئیس قوه قضائیه پس از ایراد سخنرانی و تقدیر از دستگاه اجرایی برتر در حوزه استاندارد و برگزیدگان عرصه تولید کالا و خدمات باکیفیت با اهداء تندیس و لوح، از تمبر یادبود یکصد سالگی سازمان ملی استاندارد ایران رونمایی به عمل آورد و به یادبود این روز بزرگ و ملی، نماد این تمبر را امضا نمود.
به گزارش روابط عمومی و برندینگ گروه صنعتی بارز،در این مراسم گروه صنعتی بارز نیز موفق به کسب عنوان واحد تولیدی نمونه کشوری شد. فرآیند انتخاب واحدهای نمونه سالانه و در سطوح استانی و کشوری توسط سازمان ملی استاندارد اجرا می شود که از جمله شاخص های ارزیابی در این فرآیند، استمرار و اهتمام در کیفیت پایدار و رضایت مشتری، مشارکت حداکثری در تدوین و بروز رسانی استانداردها، بهره گیری از روش های نوآورانه و خلاقانه، استفاده از دانش های نوین و راهبردهای دانش بنیان و ... می باشد که گروه صنعتی بارز با کسب بالاترین امتیاز در سطح استان کرمان و سپس در سطح کشور به این موفقیت دست یافته است.

 
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9059
اخبار مرتبط
نظرات شما