• پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024

  • پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ -
  • 09 May 2024
مجمع عمومی شرکت توسعه و عمران استان کرمان برگزار شد؛

مجمع «کرمان» 2 ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان امروز برگزار شد و به ازای هر سهم 2 ریال سود تقسیم کرد...

رئیس مجمع درخصوص تجدید ارزیابی دارایی های این شرکت گفت: برنامه تجدید ارزیابی مجدد از سرمایه گذاری های بلند مدت را داریم و به محض انجام تشریفات در دستور کار قرار خواهد گرفت. این افزایش سرمایه عمدتا از محل شرکت آرین ماهتاب گستر خواهد بود.
وی درخصوص معدن روی گجر گفت: معدن روی گجر که در شرکت صنایع روی کرمان است دارای دخیره برآوردی به میزان 5 میلیون تن خاک معدنی است که فعلا برای 1 میلیون تن مجوز گرفته شده است. این معدن آینده بسیار درخشانی دارد. این شرکت سودآوری خوبی خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از مجمع گفت: ما در حوزه نیروگاهی شرکت آرین ماهتاب گستر را داریم که شرکت های تابعه و وابسته دارد. در این شرکت مشکلات مالیاتی رفع خواهد شد. شرکت ارومیه از شرکت های زیر مجموعه آرین را به زودی به بورس خواهیم آورد. در نظر داریم هر کدام از شرکت ها که پتانسیل ورود به بورس دارند را دنبال کنیم. کاسپین از آن شرکت ها است.
مهم ترین موارد مطرح شده در مجمع به شرح زیر است:
*شرکت ارومیه از شرکت های زیر مجموعه آرین را به زودی به بورس خواهیم آورد.
*در نظر داریم هر کدام از شرکت ها که پتانسیل ورود به بورس دارند را دنبال کنیم. کاسپین از آن شرکت ها است.
*پیش بینی می کنیم که صنعت نیروگاهی طی یکسال آینده وضعیت بهتری خواهد داشت.
*70 درصد سرمایه کرمان متمرکز در آرین ماهتاب است و فکر می کنیم که پتانسیل بالایی دارد.
*بهترین سرمایه کذاری و بهترین نیروگاهی که در کشور ساخته می شود آرین ماهتاب است. سالانه 20 میلیون دلار صرفه جویی سوخت در آن صورت می گیرد. این شرکت را می توان تجدید ارزیابی هم کرد.
*طی یک یا دو سال آینده خبرهای خوبی از مجموعه منعکس می شود.
لینک کوتاه خبر: https://eghtesadkerman.ir/9891
اخبار مرتبط
نظرات شما