printlogo


افزایش 76 درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت؛
حاشیه سود «مس شهید باهنر» به ۳۳ درصد رسید
حاشیه سود «مس شهید باهنر» به ۳۳ درصد رسید
کد خبر: 1054
بر اساس گزارش شش ماهه شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان، جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت با ۷۴ درصد افزایش نسبت به ۶ماهه پارسال به ۶.۵۷۴ میلیارد ریال رسیده است.بر اساس این گزارش،شرکت مس شهید باهنر در ۶ماهه نخست سال جاری، عملکرد مطلوبی داشته و سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۲۶۰درصد افزایش داشته است.

سود خالص کسب شده این شرکت در این دوره به رقم قابل توجه ۱.۷۴۹ میلیارد ریالی رسیده است.جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت با ۷۴ درصد افزایش نسبت به ۶ماهه پارسال به ۶.۵۷۴ میلیارد ریال رسیده است.

با این حال نکته قابل توجه در صورت‌های مالی این شرکت را می‌توان افزایش قابل توجه نسبت حاشیه سود عملیاتی آن برشمرد در حالی که نسبت حاشیه سود عملیاتی شرکت در سال گذشته معادل ۱۵.۱درصد بوده و این نسبت در سال جاری و در ۶ ماهه اول سال مالی شرکت به ۳۳درصد رسیده است.

افزایش ۲۶۰ درصدی سود خالص فباهنر در عملکرد ۶ ماهه شرکتکسب سود هر سهم ۱.۵۵۵ ریالی در نیمه نخست سال مالی

محصولات اصلی این شرکت شامل تسمه و ورق مسی، تسمه و ورق برنجی و مقاطع برنجی است. کل مقادیر فروش ۶ ماهه نخست امسال به ۱۲.۲۹۲ تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد. متوسط نرخ فروش محصولات اصلی شرکت نسبت به سال ۹۷ افزایش در حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1054