printlogo


رییس جمهور در آغاز سفر دو روزه خود به استان کرمان:
امیدوارم این سفر، مایه خیر و برکت برای مردم کرمان باشد
امیدوارم این سفر، مایه خیر و برکت برای مردم کرمان باشد
کد خبر: 1136
رییس جمهور گفت: امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد.حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در بدو ورود به شهرستان رفسنجان به منظور سفری ۲ روزه به استان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که در این روز مبارک و عزیز، مسعود میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) بعد از سفر یزد به استان کرمان آماده ایم تا میهمان مردم دلاور این منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه سفر ۲ روزه به استان کرمان را با دیدار با مردم شریف رفسنجان آغاز خواهیم کرد تصریح کرد: پروژه های مهمی را در این سفر در دست افتتاح داریم.

رییس جمهور گفت: در این سفر چگونگی اجرای مصوبات گذشته دولت برای استان کرمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدواریم سفر به استان کرمان مایه خیر و برکت برای مردم دیار کریمان و کشور باشد.

رئیس جمهور در نخستین روز از سفر خود به استان کرمان به شهرستان های بافت، سیرجان و کرمان هم سفر کرده و از چندین طرح بهره برداری می کند. رئیس جمهور در سیرجان از پروژه های صنعتی، معدنی بازدید می کند و در شهرستان بافت هم طرح فولاد این شهرستان را به بهره برداری رسمی خواهد رساند.
حجم سرمایه گذاری پروژه های مورد بهره برداری در این سفر بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال زایی مستقیم طرح ها حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1136