printlogo


مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران،منتشر کرد
فراخوان دریافت ایده‌ در زمینه افزایش بهره‌وری آب کشاورزی
فراخوان دریافت ایده‌ در زمینه افزایش بهره‌وری آب کشاورزی
کد خبر: 1156
مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران با انتشار اطلاعیه‌ای برای دریافت ایده‌های نوین در زمینه افزایش بهره‌وری آب کشاورزی که باعث بهبود فضای کسب وکار می‌شود،فراخوان داده است.

مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران با انتشار اطلاعیه‌ای برای دریافت ایده‌های نوین در زمینه افزایش بهره‌وری آب کشاورزی که باعث بهبود فضای کسب وکار می‌شود فراخوان داده است.

 اطلاعیه مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران به این شرح است:

 سفارت هلند در ایران با همکاری مرکز HSE و نکسوس بنیاد دانشگاه امیرکبیر، به منظور افزایش بهره‌وری آب کشاورزی و استفاده بهینه از منابع آب، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی بهره‌وری می‌کند.

 اولین نشست با مشارکت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران در تاریخ 4 آذر ماه 1398 در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود. در این نشست، ایده‌های نوین در زمینه افزایش بهره‌وری که باعث بهبود فضای کسب وکار می‌شود، معرفی خواهد شد و ایده‌های منتخب از سوی سفارت هلند، به مراحل بعدی در نشست‌هایی که متعاقباً برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

از افراد صاحبنظر و دارای ایده دعوت می‌شود، حداکثر تا تاریخ 28 آبان ماه ایده‌های خود را برای مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران ارسال کنند.

تلفن تماس: 02185732839

ایمیل: ramalekian@gmail.com

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1156