printlogo


انارکی محمدی مطرح کرد:
بهبود نظام بانکی از آثار مثبت به سرانجام رسیدن لایحه تجارت
بهبود نظام بانکی از آثار مثبت به سرانجام رسیدن لایحه تجارت
کد خبر: 1195
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:بهبود نظام بانکی از آثار مثبت به سرانجام رسیدن لایحه تجارت است.

احمد انارکی محمدی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به بررسی لایحه تجارت در صحن علنی مجلس، گفت: لایحه تجارت یکی از لوایح پخته و کارآمد در حوزه تجارت و اقتصاد کشور است، زیرا این لایحه طی سه دوره مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

چکش کاری های لازم برای تدوین لایحه تجارت صورت گرفته است

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ادوار مختلف مجلس جلسات بسیاری در کمیسیون های قضایی و حقوقی، اقتصادی و برنامه، بودجه و محاسبات برای بررسی مفاد و محورهای مختلف لایحه تجارت برگزار شد و خوشبختانه چکش کاری های لازم برای تدوین این لایحه صورت گرفت.

اقتصاد کشور در شرایط کنونی نیازمند قوانین کارآمد و به روزرسانی شده است

وی گفت: حوزه تجارت و اقتصاد کشور در شرایط کنونی نیازمند قوانین کارآمد و به روزرسانی شده است، قانون قبلی تجارت به حدود 80 سال قبل بر می گردد، از این رو تصویب و اجرای قانون جدید می تواند بسیاری از خلاء های قانونی در حوزه تجارت را رفع کند.

لایحه تجارت کمک شایانی به شفاف سازی اقتصادی می کند

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد:به سرانجام رسیدن لایحه تجارت، قطعا کمک شایانی به حوزه شفاف سازی اقتصادی کرده و این مسئله زمینه ساز ثبات اقتصادی در کشور خواهد بود.

بهبود نظام بانکی یکی از آثار مثبت اجرای قانون جدید تجارت

وی گفت: بهبود نظام بانکی یکی دیگر از آثار مثبت به سرانجام رسیدن لایحه تجارت خواهد بود، به نظر من اجرای این موضوع فضای با ثبات و امنی را برای ورود و فعالیت سرمایه گذاران در محیط های مختلف کسب و کار ایجاد خواهد کرد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در صورت اجرای قانون جدید تجارت، سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بازار اقتصادی کشور ترغیب خواهند شد و این موجب رونق اقتصادی در کشور می شود./

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1195