printlogo


مدیرعامل شرکت گاز استان، خبر داد
آغاز اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز در کرمان
آغاز اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز در کرمان
کد خبر: 1217
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز از ابتدای آذرماه در استان کرمان گفت: این شرکت در اجرایی نمودن این طرح همزمان با سایر شرکت های گاز استانی، بستر و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کرده و توانسته زمینه‌های اجرای این موضوع را فراهم کند.

منوچهر فلاح، در خصوص حذف قبوض کاغذی گاز گفت: مقرر شده است در ابتدای اجرای این طرح هم قبض کاغذی و هم پیامک آن برای مشترکین ارسال خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که این موضوع یک طرح ملی بوده که باید در همه استان های کشور اجرایی شود، تصریح کرد: هر زمانی که به این نتیجه برسیم که همه مشترکین کدپستی و شماره همراه خود را از طریق روش های تعیین شده از جمله «ارسال شماره اشتراک به صورت شماره اشتراک*۱ (به ترتیب از سمت چپ به راست ) به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۹۴ » یا «ارسال شماره اشتراک به شماره پیامک ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴ ۳» اعلام کرده و اطلاع‌رسانی به صورت کامل انجام شده است، قبوض کاغذی به صورت کامل حذف خواهد شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان بهبود کیفیت و توسعه خدمات الکترونیک به مشترکین و صیانت از محیط زیست را از اهداف این طرح برشمرد و عنوان کرد: در استان کرمان حدود ۶۴۰ هزار مشترک گاز داریم.

وی با اشاره به اجرای این طرح از ابتدای آذرماه در استان کرمان خاطرنشان کرد: این شرکت در اجرایی نمودن این طرح همزمان با سایر شرکت های گاز استانی، بستر و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کرده و توانسته زمینه‌های اجرای این موضوع را  فراهم کند.

فلاح صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها، بهبود کیفیت و خدمات به مشترکین، ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، تسریع در ارسال صورتحساب، سهولت دسترسی مشترکین به صورتحساب گاز و کاهش زمان توزیع قبوض، پرداخت آنلاین، سرعت بخشی در وصول مطالبات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست، را از جمله فواید این طرح برشمرد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1217