printlogo


استاندار کرمان در جلسه شورای معادن استان،تاکید کرد
معطلی سرمایه‌گذار، پذیرفتنی نیست
معطلی سرمایه‌گذار، پذیرفتنی نیست
کد خبر: 1231
استاندار کرمان گفت: اینکه سرمایه گذار ۴ و نیم سال نتوانسته موافقت ها را بگیرد و ۶ ماه معطل مصوبه مانده، پذیرفتنی نیست و با ادامه این وضعیت، روند توسعه نیافتگی کماکان ادامه پیدا می کند.

دکتر محمدجواد فدایی در جلسه شورای معادن استان کرمان با اشاره به معطلی چهار و نیم ساله سرمایه گذار یک معدن شن و ماسه اظهار کرد: در هر جلسه یک یا دو مصداق از عملکرد بد دستگاه های اجرایی می بینیم و کسی پاسخ نمی دهد این مشکل چه زمانی می خواهد حل شود؟

وی افزود: کسی نیست بگوید اشکال از دستگاه اجرایی، قانون و یا متقاضی است؟ باید یک بار مصادیق توضیح داده شود تا بدانیم مشکل کجاست؟

فدایی درباره مشکل سرمایه گذار معدن شن و ماسه تصریح کرد: باید در این مورد، مسئله رسیدگی و در جلسه آینده شورای معادن استان اعلام شود که مشکل مربوط به چیست که چهار و نیم سال معطل مانده است؟

استاندار کرمان تاکید کرد: در جریان بحث های صورت گرفته، موارد متعددی مشاهده می شود که دستگاه های اجرایی سرعت عمل لازم را ندارند؛ باید مدیران کمک کنند که این مصادیق بررسی شود تا بتوانیم اشکالات را رفع کنیم.

وی افزود: اینکه سرمایه گذار ۴ و نیم سال نتوانسته موافقت ها را بگیرد و ۶ ماه معطل مصوبه مانده، پذیرفتنی نیست و با ادامه این وضعیت، روند توسعه نیافتگی کماکان ادامه پیدا می کند.

مهدی حسینی نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان نیز در این جلسه گفت: ۳۰۰۰ محدوده معدنی مزایده ای در استان کرمان داریم که ۲۰۶ مورد آغاز و با ۱۸ مورد موافقت شده است.

 گفتنی است در این جلسه به چند درخواست درباره محدوده های معدنی استان رسیدگی شد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1231