printlogo


رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان:
دستگاه‌های استان ۲۸ درصد اسناد خزانه را جذب کردند
دستگاه‌های استان ۲۸ درصد اسناد خزانه را جذب کردند
کد خبر: 1411
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با بیان اینکه حدود ۷.۵ درصد اسناد خزانه استان، یک ساله هستند، اظهار کرد: در بخش اسناد خزانه درصد جذب دستگاه‌های اجرایی استان ۲۸ درصد است به‌طوری‌که از ۵.۵ میلیارد تومان اسناد خزانه و موافقتنامه‌ها، تنها ۱۴۲ میلیون تومان جذب شده است و براساس قانون بودجه ارسال صورتحساب‌ها باید اردیبهشت‌ماه باشد که تلاش بر جذب به‌موقع آن داریم.

دکتر "جعفر رودری" در هشتمین جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به آخرین وضعیت بودجه امسال استان کرمان، گفت: بودجه هزینه‌ای استان ۶۰۰ میلیارد تومان است که ۴۷۰ میلیارد تومان معادل ۷۸.۳ درصد تاکنون به استان تخصیص داده شده است.

وی با بیان این مطلب که حقوق دی‌ماه کارکنان دولت پرداخت شده است، تصریح کرد: در برخی از دستگاه‌ها خارج از نرم قانونی اضافه حقوق دارند و در برخی از دستگاه‌ها نیز حقوق ۱۲ ماهه را در ۱۰ ماه پرداخت کرده‌اند که این موارد مشکل ما در بودجه هزینه‌ای است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان بیان کرد: بودجه تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای امسال استان کرمان، یک هزار و ۹۱۱ میلیارد تومان ابلاغی بوده که ۷۴۴ میلیارد تومان آن معادل ۳۸.۹ درصد تاکنون به استان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷.۵ درصد اسناد خزانه استان، یک ساله هستند، اظهار کرد: در بخش اسناد خزانه درصد جذب دستگاه‌های اجرایی استان ۲۸ درصد است به‌طوری‌که از ۵.۵ میلیارد تومان اسناد خزانه و موافقتنامه‌ها، تنها ۱۴۲ میلیون تومان جذب شده است و براساس قانون بودجه ارسال صورتحساب‌ها باید اردیبهشت‌ماه باشد که تلاش بر جذب به‌موقع آن داریم.

رودری با اشاره به اینکه در ۹ ماهه اول سال‌جاری ۴۹۱.۳ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم، عنوان کرد: در حوزه اسناد تسویه نیز بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان تعهدات حوزه پیمانکاران و بدهی دستگاه‌ها به پیمانکاران داشتیم که ۷۶ میلیارد تومان آن امکان‌پذیر بود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان خاطر نشان کرد: از مجموع ۳۰ میلیارد تومان اسناد تسویه استانی ۱۷ میلیارد تومان مجموع عملکرد استان در این حوزه بوده است.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1411