printlogo


مدیرعامل شرکت توسعه‌معادن‌وفلزات مطرح کرد
ایست به "خام‌فروشی "سرب" و "روی"
ایست به "خام‌فروشی "سرب" و "روی"
کد خبر: 1436
"صبانور" از زیرمجموعه‌های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات «ومعادن» و گروه صنعتی و معدنی زرین در حوزه سرب و روی همکاری مشترکی را در استان کرمان آغاز کرده اند.
عزیزالله عصاری، مدیرعامل شرکت توسعه‌معادن‌وفلزات از همکاری با بخش خصوصی خبر داد و گفت: کارخانه آماده و حاضر در بخش خصوصیِ طرف قرارداد با ومعادن، در بخش بسته بندی و مونتاژ فعال بوده که این امر به فرآیند فرآوری سرعت می‌بخشد.
وی مدت زمان ایجاد کارخانه را ۶ ماه اعلام کرد و افزود: بسیاری از معادن سرب و روی کرمان، به دلیل جلوگیری از "خام فروشی"، "سرب " و "روی " را نگه داری می‌کنند.
عصاری در خصوص روند تولید عنوان کرد: با تمام مواد ذکر شده، می‌توان ظرف یکسال و نیم به ظرفیت تولید مناسبی در کرمان دست یافت.
مدیرعامل " ومعادن" در ادامه خاطر نشان کرد:بیشترین میزان سرمایه گذاری برعهده شرکت ملی مس‌ایران است. 
وی افزود: "طلا" از اهداف این پروژه بود که تلاش‌هایی نیز در این خصوص انجام شد. هدف قابل توجه سرمایه گذاری بر فلزات نایاب بود، اما به دلیل نبود تکنولوژی مخصوص در کشور پیش نرفت.
عصاری از راه اندازی" شرکت جسورانه راشا" خبر داد و گفت: این شرکت در جهت ایجاد ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و افراد صاحب ایده و یافتن روش‌های تکنولوژی پیشرفته تاسیس شده است.
وی در بحث سرمایه گذاری عنوان کرد:بسته به محدوده ذخیره قطعی می‌توان میزان سرمایه گذاری نهایی را اعلام کرد که بعد از احداث و مباحث اکتشافی و پهنه‌های معدنی مشخص خواهد شد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1436