printlogo


شهردار کرمان،تشریح کرد
علت تاخیر دوباره افتتاح تقاطع شهید بادپا
علت تاخیر دوباره افتتاح تقاطع شهید بادپا
کد خبر: 1491
شهردار کرمان از زمان افتتاحیه تقاطع غیرهم سطح شهید بادپا سخن به میان آورد و اظهار کرد: پیشنهاد شده است که در یکی از روزهای سوم یا پنجم اسفندماه مراسم افتتاحیه این پروژه را داشته باشیم که شهرداری اعلام کرده که با هیچ یک از این دو تاریخ مشکلی ندارد و حداکثر تا ۲ روز آینده تاریخ دقیق افتتاح این تقاطع اعلام خواهد شد.

مهران عالم زاده، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های عمران شهری کرمان گفت: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه بر این است که مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا به زمانی دیگر موکول شود تا نمایندگان مردم کرمان در مجلس مشخص شده و در این مراسم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مشکلی در افتتاح پل شهید بادپا در تاریخ 29 بهمن را نداریم و این پروژه آماده افتتاح در روز ۲۹ بهمن ماه که از پیش اعلام کرده بودیم، است و صرفا به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی این افتتاح به تعویق افتاد.

شهردار کرمان از زمان افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا سخن به میان آورد و اظهار کرد: پیشنهاد شده است که در یکی از روزهای سوم یا پنجم اسفندماه مراسم افتتاحیه داشته باشیم که شهرداری اعلام کرده که با هیچ یک از این دو تاریخ مشکلی نداریم و حداکثر تا 2 روز آینده تاریخ دقیق افتتاحیه این تقاطع اعلام خواهد شد.

وی به دیگر افتتاحیه های شهر کرمان تا پایان سال جاری اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه به دنبال احداث پارکی در خور شان خبرنگاران بودیم، در چند روز آینده پارک خبرنگار کرمان که یک پارک بزرگ است، افتتاح خواهد شد همچنین چند پارک دیگر نیز تا پایان سال جاری در شهر کرمان افتتاح خواهیم کرد.

عالم زاده ادامه داد: تا پایان سال، ساختمان جدید شهرداری به صورت رسمی افتتاح خواهد شد همچنین چند پیاده راه و تعدادی پروژه فرهنگی نیز در سطح شهر کرمان افتتاح خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که شهردار کرمان در این روزهای پایانی سال چه خبر خوشی برای مردم دیار کریمان دارد؟ گفت: یک طرح و پروژه برای گلزار شهدا تعریف کرده ایم که یکی از بخش های این طرح پیاده راه شهید قاسم سلیمانی است که این طرح احتمالا در جلسه هفته آینده شورای شهر ارایه خواهد شد.

عالم زاده افزود: در آینده نزدیک گلزار شهدای کرمان حالت زیارتگاهی پیدا کرده و به عنوان جاذبه زیارتی شهر کرمان محسوب خواهد شد لذا باید از همین ابتدا ساماندهی گلزار شهدا در دستور کار قرار گیرد تا با یک طرح منسجم در آینده دچار مشکل نشویم.

شهردار کرمان خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه به همکاری و همراهی سایر دستگاه های استان کرمان نیاز داریم.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1491