printlogo


بررسی عملکرد مالی یک نماد بورسی؛
«بکهنوج» چقدر می ارزد؟
«بکهنوج» چقدر می ارزد؟
کد خبر: 1566
شرکت «تولید برق ماهتاب کهنوج» در سال مالی ۹۸ خود ۲ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال فروش داشته که در مقایسه با سال مالی ۹۷ افتی ۷ درصدی داشته است.

بر اساس گزارش عملکرد مالی یک ماهه شرکت تولید برق ماهتاب کهنوج، این شرکت ۶۳۳ میلیارد ریالی که با نماد بکهنوج در بورس فعال است در اسفند ماه از فروش خدمات و برق تولیدی خود در نیروگاه‌های مختلف توانسته ۱۰۴ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال درآمد داشته باشد. بدین ترتیب فروش این شرکت در اسفندماه در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد و نسبت به اسفند سال گذشته تقریبا بدون تغییر بوده است.

بکهنوج در اسفند ماه 98 نزدیک ۵۰۶ هزار مگاوات برق تولید کرده است تا کل تولیدات خود را در سال ۹۸ به بیش از یک میلیون مگاوات برساند. سال مالی بکهنوج به ۳۰ دی ماه منتهی می‌شود و در واقع پایان سال ۹۸ عملکرد ۲ ماهه این شرکت محسوب می‌شود. این شرکت تا پایان سال مالی ۹۸ خود خود ۲ هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال درآمد داشته است که در مقایسه با سال مالی ۹۷ افتی ۷ درصدی را به ثبت رسانده است. این در حالی است که سود ناخالص این شرکت در سال مالی ۹۸ معادل ۵۱۴ میلیارد ریال به ثبت رسید که در مقایسه با سال مالی ۹۷ افتی ۷۲ درصدی داشته است.

بر اساس گزارش عملکرد مالی سالانه بکهنوج، مجموع دارایی‎های این شرکت تا پایان دی ماه ۵۳ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال مالی ۹۷ رشدی ۶۵ درصدی داشته است. بکهنوج در پایان سال مالی خود زیانی ۸۲۲ میلیارد ریالی را متحمل شده است. این در حالی است که سال گذشته بکهنوج سودی ۴۶۵ میلیارد ریالی را محقق کرد.

عملکرد بکهنوج در بورس نیز نشان دهنده سودآوری بالای این نماد بورسی دانست. این نماد در یکسال اخیر رشدی ۳۸۲ درصدی داشته و بازدهی سه ماهه و یکماهه آن به ترتیب ۸۱ و ۲۶ درصد بوده است.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1566