printlogo


با بخشنامه بانک مرکزی؛
۴ رسته شغلی به کسب و کار آسیب دیده از کرونا اضافه شد
 ۴ رسته شغلی به کسب و کار آسیب دیده از کرونا اضافه شد
کد خبر: 1908
واحدهای تولیدی و پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، واحدها تولیدی گلخانه‌ای سبزی و صیفی جات گلخانه‌ای و مراگز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی (وزارت جهاد کشاورزی) به عنوان رسته چهاردهم به فهرست رسته‌های کسب و کار آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شدند.

با بخشنامه بانک مرکزی ۴ رسته شغلی به کسب و کار آسیب دیده از کرونا اضافه شد. براساس این بخشنامه واحدهای تولیدی و پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی، واحدها تولیدی گلخانه‌ای سبزی و صیفی جات گلخانه‌ای و مراگز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی (وزارت جهاد کشاورزی) به عنوان رسته چهاردهم به فهرست رسته‌های کسب و کار آسیب دیده از بیماری کرونا اضافه شدند.

در بخشنامه بانک مرکزی آمده است: «پیرو بخشنامه شماره ۳۶۰۴۶/۹۹ مورخ ۱۳۹۹.۲.۱۵ موضوع اعلام فهرست رسته‌های کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا، به استحضار می‌رساند بنا بر تصمیم متخذه در جلسه مورخ ۱۳۹۹.۲.۲۲ «کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا» ابلاغی طی نامه شماره ۲۰۶۷۴ مورخ ۱۳۹۹.۲.۳۱ معاون محترم اقتصادی رئیس جمهور، "واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی، مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای سبزی و صیفی‌جات صادراتی و مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی (وزارت جهـاد کشاورزی)" به عنوان رسته چهاردهم به فهرست رسته‌های کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا اضافه می‌گردد.

در پایان خواهشمند است دستور فرمایند، مراتب به قید تسریع و با لحاظ مفاد بخشنامه شماره ١٤٩١٥٣/٩٦ مورخ ۱۳۹۶.۵.۱۶ به تمامی واحدهای ذیربط آن بانک/مؤسسه اعتباری غیربانکی ابلاغ و بر حسن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.»

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1908