printlogo


در سفر رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران برگزار شد
گردهمایی روسای نظام مهندسی معدن مناطق 5 و 6 در کرمان
گردهمایی روسای نظام مهندسی معدن مناطق 5 و 6 در کرمان
کد خبر: 1945
مقصد دومین سفر استانی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران در سال 1399 به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه و مدیر حوزه ریاست این سازمان ،استان کرمان بود. دیدار هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان، برگزاری گردهمایی روسای سازمان نظام مهندسی معدن استانهای مناطق 5 و 6 و بازدید از هشتمین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی و فرآوری معدنی و تجهیزات وابسته، از مهمترین برنامه های این سفر بود که روز گذشته برگزار شد.

در ابتدا این سفر با دیدار از هیات مدیره نظام مهندسی معدن استان کرمان آغاز شد. در این جلسه منوچهر رخ، رییس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان ضمن خیر مقدم، به معارفه حاضران در جلسه پرداخت و در ادامه بازرس، عضو متالورژ هیئت مدیره و یکی از اعضای معدن هیئت مدیره و مسول آموزش استان کرمان از مشکلات خود گفتند، همچنین دکتر نبئی رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران توضیحاتی را در خصوص مسائل مطرح شده بیان کردند.

پس از آن گردهمایی روسای محترم سازمان نظام مهندسی معدن استان­های مناطق 5 و6 به میزبانی استان کرمان آغاز شد.

در این گردهمایی ابتدا مهندس رخ رییس نظام مهندسی معدن کرمان، توضیحاتی در خصوص معادن بزرگ استان کرمان ارائه کرد و اشاره به پتانسیل بالای ژئوتورسیم و ماین توریسم استان کرمان داشت.وی همچنین کارهای صورت گرفته سازمان استان در این زمینه را مطرح و در ادامه عملکرد سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمان در حوزه های مختلف مربوط به سال 1398 را تشریح کرد.

سپس دکتر نبئی دستور کار جلسه را قرائت نمود و پس از آن بحث و تبادل نظر بین حاضرین جلسه شکل گرفت.

یکی دیگر از برنامه های این سفر بازدید از هشتمین نمایشگاه معدن، صنایع معدنی و فرآوری معدنی و تجهیزات وابسته بود که با سخنرانی دکتر نبئی در مراسم افتتاحیه این رویداد بین المللی و تاکید ایشان برهوشمند سازی فرآیند های سازمان در سال 1399، آغاز و پس از افتتاح این نمایشگاه توسط ایشان، با بازدید از بخش های مختلف به پایان رسید.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/1945