printlogo


رییس مجمع نمایندگان استان کرمان مطرح کرد
کار جهادی 5ساله برای رساندن شاخص های کرمان به میانگین کشور
کار جهادی 5ساله برای رساندن شاخص های کرمان به میانگین کشور
کد خبر: 2108
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه نیاز به پنج سال کار جهادی و شبانه روزی داریم تا فاکتورهای استان را به متوسط کشور برسانیم، گفت: نرخ بیکاری کشور ۱۰.۷ درصد و در استان ۱۱.۳ درصد، میزان گازرسانی در روستاهای کشور ۷۰ درصد و در استان ۳۹ درصد و گازرسانی شهری متوسط کشور ۹۷ درصد و استان کرمان ۸۹ درصد است.

"شهباز حسن پور" در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با اعضای شورای نیروهای ولائی استان با تشکر از شورای نگهبان که با بی طرفی در برگزاری انتخابات مجلس در استان کرمان اقدام کرد، افزود: رابط مجمع نمایندگان با شورای نیروهای ولائی مشخص شده و از امروز ارتباطات و فعالیت ها پیگیری می شود تا به مطالبات و گلایه های شورا و مردم پاسخگو باشیم.

حسن پور با تاکید بر اینکه باید ما نمایندگان و نیروهای انقلابی امروز حداکثر استفاده را از فرصت ها در همه بخش ها ببریم  تصریح کرد: در مجمع نمایندگان تصمیم گرفتیم نمایندگان کرمان و راور بحث های مربوط به شورای توسعه و برنامه ریزی استان را پیگیری کنند.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در کشور خط قرمز ما مقام معظم رهبری و در استان نماینده ولی فقیه محور کار هستند و خدمت نماینده ولی فقیه در استان رسیده و درخواست داشتیم هر ماه یک جلسه بگذاریم و در مسائل استان شاید برخی نمایندگان در رای دادن و لوایح اختلاف داشته باشیم اما برسر توسعه و عمران استان کرمان هیچ اختلافی نداریم.

وی با اشاره به اینکه ما دنبال شفاف سازی هستیم، گفت: عملکرد ما و دیگر مسئولان نشان می دهد که استان کرمان در ۱۰ موضوع مهم و اساسی پایین تر از متوسط کشور است و پیگیر انجام کار ویژه در این زمینه هستیم.

حسن پور با اشاره به اینکه نیاز به پنج سال کار جهادی و شبانه روزی داریم تا فاکتورهای استان را به متوسط کشور برسانیم، افزود: نرخ بیکاری کشور ۱۰.۷ درصد و در استان ۱۱.۳ درصد، میزان گازرسانی در روستاهای کشور ۷۰ درصد و در استان ۳۹ درصد و گازرسانی شهری متوسط کشور ۹۷ درصد و استان کرمان ۸۹ درصد است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: ۱۰ مورد احصاء شده و در اولویت کاری است و پیگیری خواهیم بود.

نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اشاره به اینکه دغدغه ما نمایندگان بعد از معیشت، اشتغال است، گفت: فضای مجازی ظاهرا بسیج شده و اعتماد مردم نشانه رفته و شب و روز علیه ما مطلب می زنند.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2108