printlogo


با ظرفیت ۴۴ هزار تن؛
طرح توسعه ای لاستیک بارز در کرمان اجرا می شود
طرح توسعه ای لاستیک بارز در کرمان اجرا می شود
کد خبر: 2120
گروه صنعتی بارز از یک طرح توسعه جدید در این شرکت خبر داد.این طرح با هدف ایجاد اشتغال و همچنین افزایش ظرفیت تولید و سودآوری با ظرفیت ۴۴ هزار تن (دو میلیون حلقه) در کرمان، اجرایی خواهد شد.مشرفی سرپرست گروه صنعتی بارز با اعلام این خبر،اظهار داشت: منابع مالی اجرای این طرح توسعه ای از طریق تسهیلات بانکی و افزایش سرمایه شرکت ،تامین خواهد شد.
حمایت قاطع شستا از طرح ­های توسعه ای گروه صنعتی بارز
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی از حمایت قاطع شستا از طرح­ های توسعه ای گروه صنعتی بارز و از جمله طرح توسعه ای لاستیک سیرجان خبر داد و گفت: مصوبه طرح توسعه لاستیک سیرجان تا 15 مردادماه به گروه صنعتی بارز ابلاغ می شود.
محمد رضوانی­ فر در جریان بازدید از کارخانه بارز کرمان گفت: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در حوزه انرژی­ های نو و تجدیدپذیر پروژه ­های متعددی از جمله پروژه نیروگاه بادی خراسان جنوبی را در مرحله تحویل و دو پروژه نیروگاه خورشیدی را در دست مطالعه دارد که استراتژی شستا در این حوزه کمک کننده به شرکت­ های زیرمجموعه در تامین انرژی است و این امر با ایجاد هلدینگ انرژی میسر شده است.
وی تصریح کرد: اوج بالندگی یک مجموعه صنعتی این است که مجموعه­ ای مانند خودش را ایجاد کند که گروه صنعتی بارز با ایجاد لاستیک بارز کردستان به این بالندگی دست یافته است. رضوانی فر گفت: شرکت بارز کردستان مولود مطهر و خوش یمن لاستیک بارز کرمان است.
مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه گروه صنعتی بارز یک شرکت بالنده، رو به رشد و با سبک مدیریت نوین است، گفت: تامین شش ماه آینده مواد اولیه در کارخانه های بارز نشان از تدبیر و توانمندی گروه صنعتی بارز دارد.
رضوانی فر بیان کرد: گروه صنعتی بارز از پیشگامان تعامل با شرکت ­های زیرمجموعه شستا در راستای هم افزایی و ایجاد رابطه برد برد است.
مدیرعامل شستا از مدیریت و کارکنان گروه صنعتی بارز به سبب ارائه کارنامه قابل قبول در سال 1398 تقدیر و تشکر کرد.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2120