printlogo


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان خبر داد:
توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در استان
توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در استان
کد خبر: 233
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده در استان آغاز خواهد شد.
"مهدی بنی اسدی" ، با بیان اینکه ذخیره مرغ و گوشت در سردخانه های استان کرمان به اندازه کافی موجود است، افزود: از شهریورماه امسال که شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بودیم، تا امروز یک هزار و ۵۰۰ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت گوساله تازه به صورت وکیوم و همچنین لاشه سرد گوسفندی و گوشت منجمد گوسفندی در سطح استان کرمان توزیع شده است.
بنی اسدی با اشاره به توزیع ۱۰۰ تن گوشت گوساله منجمد در هفته گذشته تصریح کرد: ۵۰ تن گوشت وکیوم نیز در هفته جاری توزیع می شود.
وی با اشاره به واردات دام زنده به چابهار بیان کرد: پیگیر هستیم بخشی از این دام به استان کرمان وارد و در استان کشتار شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده آغاز می شود.
 وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت و مرغ به حیطه تنطیم بازار مربوط می شود، گفت: ما فقط وظیفه تامین گوشت و مرغ را داریم.
بنی اسدی با اشاره به اینکه بخشی از گوشت به قصابی ها، بخشی به اتحادیه کارمندان، کارگران و فرهنگیان و بخشی از آن به فروشگاه های زنجیره ای داده می شود بیان کرد: زمانی که عرضه به اندازه درخواست مردم نباشد و تفاوت قیمت وجود دارد، صف تشکیل می شود.
وی افزود: برای سال ۹۸ دولت برنامه دارد که با راهکارهای کنترلی، توزیع به نحوی صورت بگیرد که گوشت به دست افراد نیازمند برسد
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/233