printlogo


امضای تفاهم نامه بر مبنای عمل به مسوولیت اجتماعی؛
«شرکت مس و روی خان‌خاتون» معین توسعه‌ بخش دهبکری شد
«شرکت مس و روی خان‌خاتون» معین توسعه‌ بخش دهبکری شد
کد خبر: 2414
تفاهم‌نامه معین توسعه‌ بخش دهبکری شهرستان بم به امضای دکتر فدایی استاندار کرمان و دکتر بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت مس و روی خان‌‌خاتون رسید.دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان با انعقاد این تفاهم‌نامه، توانمندسازی، مهارت‌آموزی و تجمیع سرمایه‌های خُرد و شکل‌گیری فعالیت‌های اشتغال زا را از اهداف حضور معین‌های توسعه‌ای بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد معین اقتصادی بخش دهبکری در ادامه فعالیت‌های خودشان به مناطق دیگر نیز ورود کنند و افزود: نداشتن توان مالی و عدم دانش و مهارت از مشکلات سرمایه‌گذاری‌های کوچک است.
استاندار کرمان مدل‌ها و موضوعات پیشنهادی شرکت «مس و روی خان‌خاتون» را برای توسعه بخش دهکبری از جمله ایجاد فعالیت‌های سرمایه‌گذاری کوچک و آموزش به ساکنان و واگذاری طرح‌ها به خودشان را ارزشمند دانست.
بابک اسماعیلی مدیرعامل شرکت«مس و روی خان‌خاتون» به فعالیت‌های این مجموعه در بخش دهکبری شهرستان بم اشاره داشت و عنوان کرد: گسترش شغل و توانمندسازی افراد محلی در اولویت ماست و قصد داریم با ایجاد تعاونی‌ به فروش محصولات لبنی منطقه کمک کنیم.
وی از ورود این شرکت در حوزه مدرسه‌سازی و بازسازی مدارس نام برد و ادامه داد: راه‌اندازی تولیدی‌های لباس ویژه زنان سرپرست خانوار، طرح‌های گردشگری و توریستی در برنامه‌های خود داریم.
معین توسعه بخش دهبکری شهرستان بم گفت: این منطقه ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد و می‌توان فعالیت‌های اقتصادی، اشتغالزا و گردشگری خوبی را در آن اجرا کرد.
این تفاهم‌نامه با حضورخنجری مدیرکل دفتر استاندار،هادی شهسوارپور فرماندار شهرستان بم و شماری از مدیران ستادی در محل دفتر استاندار کرمان به امضا رسید.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2414