printlogo


گل‌گهر میزبان نشست مدیران شرکت‌های تولیدی منطقه؛
تدوین استراتژی مشترک در منطقه گل‌گهر
تدوین استراتژی مشترک در منطقه گل‌گهر
کد خبر: 2841
نشست مشترک مدیرعامل شرکت گل‌گهر و مدیران عامل و روسای هیات‌مدیره شرکت‌های گهرزمین، توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و جهان فولاد سیرجان با هدف بررسی و تعیین استراتژی‌های مشترک منطقه، در محل سالن کنفرانس شرکت گل‌گهر برگزار شد.
در این نشست، مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با اشاره به نقش‌ تعیین‌کننده این شرکت در زنجیره فولاد کشور و پتانسیل‌های موجود در منطقه گل‌گهر بر تلاش بیشتر در راستای رسیدن به انتهای زنجیره فولاد تاکید کرد و با بیان اینکه استراتژی گل‌گهر ۹۸ منشأ اتفاقات مثبت و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در گل‌گهر شد، گفت: تدوین استراتژی گل‌گهر ۲۰۳۰ نیز اثرات مثبتی برای منطقه در پی خواهد داشت.
در ادامه این نشست سایر حاضرین نیز بر همدلی و تدوین استراتژی مشترک در بین شرکت‌های منطقه گل‌گهر تاکید نمودند.
بازدید مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره  از منطقه گل‌گهر
مهندس ایمان عتیقی با همراهی جمعی از اعضای هیات‌مدیره با حضور در محل سایت شرکت مورد استقبال جمعی کثیری از معاونان، مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گل‌گهر در سخنانی کوتاه در جمع همکاران، ضمن تشکر از ابراز محبت آنها گفت: همکاران، لطف و‌ محبت خود را با افزایش کار و‌ تلاش در حوزه‌های مختلف نشان دهند.
در ادامه، مدیرعامل و‌ جمعی از اعضا هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر از شرکت‌های تولیدی فعال در منطقه بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت قرار گرفتند.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2841