printlogo


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان پاسخ داد
آیا خبر تقسیم استان کرمان صحت دارد؟
آیا خبر تقسیم استان کرمان صحت دارد؟
کد خبر: 2867
در روزهای اخیر اخباری مبنی بر تقسیم استان کرمان به سه استان سبزواران، سمنگان و کرمان در شبکه های مجازی در حال انتشار است.عباس تقی زاده مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان، درباره انتشار اخباری مبنی بر تقسیم استان کرمان گفت: دولت هیچ برنامه و مطالعه ای برای تفکیک استان کرمان ندارد.

وی ادامه داد: چنین اظهاراتی که توسط برخی از افراد مطرح می شود، هیچ گونه پایه و اساسی ندارد.

تقی زاده با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری اظهار کرد: اینگونه مباحث احتمالا با نگاه سیاسی مطرح می شود و اصلا تقسیم استان کرمان صحت ندارد.

وی توصیه کرد: با توجه به انتخابات پیش رو باید فضای استان را به سمت مشارکت حداکثری ببریم. بنابراین انتشار چنین مباحثی باعث ایجاد چند دستگی در استان می شود.

تقی زاده با تاکید براینکه مردم اخبار را از مبادی رسمی پیگیری کنند و به شایعات توجه نکنند، گفت: همواره هر زمان که به زمان انتخابات نزدیک می شویم تقسیمات استان مطرح می شود لذا مردم نباید به این موضوع توجه کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان بر لزوم حفظ وفاق و همدلی در استان تاکید کرد و ادامه داد: افرادی که صلاحیت ندارند نباید در این زمینه اظهارنظر کنند زیرا باعث شکل گیری اختلافاتی در جامعه می شود.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/2867