printlogo


مهدی سیاوشی در پست اینستاگرامی اعلام کرد
کناره‌گیری از انتخابات دوره نهم اتاق‌‌ بازرگانی کرمان
کناره‌گیری  از انتخابات دوره نهم اتاق‌‌ بازرگانی کرمان
کد خبر: 29
سیدمهدی سیاوشی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان از کناره‌گیری خود در انتخابات آتی اتاق‌‌ بازرگانی کرمان خبر داد

مهدی سیاوشی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان کرمان با انتشار نامه‌ای در صفحه اینستاگرامش از کناره گیری خود در انتخابات آتی اتاق‌‌ بازرگانی کرمان خبر داد. جزئیات این نامه بدین شرح است:

«انتخابات دوره نهم اتاق‌های بازرگانی اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و ثبت‌نام از متقاضیان ورود به هیات‌‌‌های نمایندگی اتاق‌های بازرگانی تا بیست و ششم دی‌ماه ادامه خواهد داشت اینجانب که افتخار حضور در دوره هشتم اتاق بازرگانی کرمان و همچنین ریاست کمیسیون گردشگری را داشتم در مدت حضور با جوانان توانمند کارآفرین و فعال در بخش گردشگری آشنا شدم که مطمئن هستم در صورت فراهم شدن شرایط کسب و کار و میدان دادن به این جوان‌ها می توان شاهد تاثیرات بسزایی در گردشگری استان بود.
با استناد به همین موضوع و ایجاد فضا برای جوانان توانمند اینجانب از حضور در انتخابات دوره نهم انصراف داده تا به نوبه خود فرصت را برای این جوانان فراهم کنم.
اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی محل مناسبی برای جمع بندی نظرات و مشکلات بخش خصوصی می‌باشد که خوشبختانه اتاق کرمان در این زمینه همیشه یکی از اتاق‌های پیشرو و فعال در کسور بوده است که در آینده نیز با حضور جوانان انشاا.. شاهد ادامه این روند خواهیم بود.»

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/29