printlogo


در جیرفت انجام شد
رونمایی از پوستر جشنواره ملی مرکبات
رونمایی از پوستر جشنواره ملی مرکبات
کد خبر: 3
پوستر نخستین جشنواره ملی مرکبات جیرفت با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت،رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان و جمعی از مردم و مسئولان محلی رونمایی شد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان در حاشیه آیین رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی مرکبات جیرفت گفت: اولین جشنواره ملی مرکبات این منطقه، روز پنج شنبه 25 بهمن در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.
سعید برخوری افزود: این جشنواره در راستای شناساندن مرکبات شهرستان جیرفت در سطح کشور بوده چرا که بیشترین شاخصه مرکبات ارگانیک، کیفیت و طعم منحصر به فرد آنهاست.
وی ادامه داد: مرکبات جیرفت آن طور که باید در بازار‌های داخلی معرفی نشده در حالی که محصول مرکبات با کیفیت و ارگانیکی که امروز در بازار‌های داخلی به فروش می‌رسد از باغات این شهرستان و حاصل دست رنج کشاورزان این دیار است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه هفت شهرستان این منطقه دارای ظرفیت های ویژه ای در بخش کشاورزی هستند، تصریح کرد: در هر شهرستان بر اساس شاخص و ظرفیت، به دنبال برگزاری جشنواره های مختلف هستیم.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره کنجد در شهرستان قلعه گنج، ذرت در فاریاب و حنا در شهرستان رودبار جنوب از جمله برنامه های پیش روی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان است.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3