printlogo


رییس اتاق کرمان خواستار شد
حضور فعالان اقتصادی استان کرمان در نمایشگاه اوراسیا
حضور فعالان اقتصادی استان کرمان در نمایشگاه اوراسیا
کد خبر: 3142
رئیس اتاق کرمان از فعالان اقتصادی استان برای شرکت در اولین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه جاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، دعوت کرد.

سیدمهدی طبیب زاده در نشست هماهنگی به منظور شرکت فعال در این نمایشگاه افزود: امیدواریم از تمامی امکانات اتاق استفاده تا حضور در این نمایشگاه بسیار خوب و تاثیرگذار صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه صادرات می تواند راهگشای تولید باشد، اظهار کرد: اقتصاد صادرات محور می تواند به تولید کمک کند و تولید با کیفیت و مناسب را توسعه دهد.

طبیب زاده، تصریح کرد: به دلیل امضای توافق نامه تجاری بین ایران و اتحادیه اوراسیا برای تجارت برخی کالاهای خاص، ما باید از این کشورها به عنوان پایگاه صادرات مجدد استفاده کنیم و بازار گسترده تری را پوشش دهیم. رئیس اتاق کرمان، با بیان اینکه کرمان رتبه ششم کشور را در صادرات به اوراسیا دارد، ادامه داد: امیدواریم شرکت فعالان اقتصادی در این نمایشگاه بتواند به صادرات پرحجم، با ارزش بالا و گسترده به این کشورها محقق شود.

گفتنی است در این نشست جمعی از فعالان اقتصادی برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند و قرار شد اطلاع رسانی گسترده تر و هماهنگی های بیشتر برای شرکت در این نمایشگاه صورت گیرد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3142