printlogo


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعلام کرد
جمع بندی ۳۴۷ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در استان کرمان
جمع بندی ۳۴۷ پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در استان کرمان
کد خبر: 3197
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، گفت: ۳۴۷ پروژه اولویت دار اقتصاد مقاومتی برای سال جاری در استان کرمان جمع بندی شده است.

جعفر رودری افزود: ۱۸ مورد از این پروژه ها جهش تولید و از سال قبل نیمه تمام مانده به سال جدید منتقل شده است. ۳۱ پروژه در قالب نیپای ملی و پروژه های مهمی هستند و کرمان جزو استان هایی است که بیشترین طرح ها را در این بخش مصوب دارد.

رودری تصریح کرد: پروژه های پیشنهادی دستگاه ها ۲۱۵ مورد است که ۱۴۷ مورد جدید و مابقی نیمه تمام از سال قبل باقی مانده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۲۳۹ پروژه پیشهادی دستگاه ها داشتیم که ۱۴۵ مورد انجام، ۶۷ مورد به سال جدید منتقل شده و ۲۷ پروژه به نوعی تعیین تکلیف نشده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ۱۳۲ پروژه اقتصاد مقاومتی نیز از سوی ۱۹ معین توسعه استان برای سال جاری پیشنهاد شده و پنج معین علی رغم پیگیری ها، پروژه ای ارائه نداده اند.

وی اظهار کرد: ۹۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیاز است و این پروژه ها نزدیک به ۹۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهند کرد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/3197