printlogo


با حکم تقی زاده؛
فتح اله طیبی، مشاور عالی مدیرعامل گل گهر شد
فتح اله طیبی، مشاور عالی مدیرعامل گل گهر شد
کد خبر: 328
طی حکمی از سوی ناصر تقی زاده، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، فتح الله طیبی مدیرعامل اسبق، مشاور عالی مدیرعامل گل گهر شد.

طیبی در دوره قبل که ناصر تقی زاده مدیرعامل گل گهر بود، معاون ایشان بود و در یک دوره نیز مدیرعامل گل گهر شده بود و مدیرعامل فعلی گل گهر اکنون مجددا وی را دعوت به کار کرده تا به عنوان مشاور در این شرکت فعالیت نماید.

طیبی که دارای مدرک کارشناسی اقتصاد بازرگانی و کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی می باشد در بین سال های 71 تا 74 مدیر امور قراردادها و خرید مواد اولیه و نیز مشاور مدیرعامل فولاد خوزستان بود. از دیگر سوابق کاری وی می توان به عضو و رئیس کمیسیون و دبیر شورای عالی شرکت ملی فولاد ایران در بین سال های 75 تا 81، مدیرعامل و معاون بازرگانی گل گهردر بین سال های 82 تا 86، مدیرعامل فولاد آذربایجان در بین سال های 86 و 88، مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در سال های 91 و 92، مشاور مدیرعامل فولاد مبارکه سال های 92 و 93 و مدیرعامل سازمان دهیاری شهرداری های استان تهران در بین سال های 92 تا 96 اشاره کرد.

وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت های نورد بندرعباس (بارکو)، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد آذربایجان، کارگزاری ستاره جنوب، سنگ آهن مرکزی، خدمات عمومی فولاد ایران و مجتمع صنعتی فولاد بناب را در کارنامه خود دارد.

لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/328