printlogo


پورابراهیمی خبر داد:
تخصیص ۳۰ میلیارد تومان جهت زیرساخت های راه راور و کرمان
تخصیص ۳۰ میلیارد تومان جهت زیرساخت های راه راور و کرمان
کد خبر: 33
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: بالغ بر 30 میلیارد تومان اعتبار در حوزه زیرساخت های راه برای شهرستان های کرمان و راور توافق شده که بخشی هزینه شده و بخشی هم براساس توافق صورت گرفته عملیاتی می شود.
دکتر"محمدرضا پورابراهیمی" امروز در مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه راور _ مشهد با اشاره به اقداماتی که در حوزه بهسازی، روکش آسفالت و اصلاح نقاط حادثه ‌خیز شهرستان‌ های راور و کرمان انجام گرفته است، اظهار کرد: مجموعه اعتباری که قرار شد برای این مجموعه از اقدامات انجام شود کمک به افزایش ضریب سلامت در حوزه حمل و نقل کشور می کند.
وی ادامه داد: مجموع اعتباری که طی روزهای اخیر برای شهرستان های راور و کرمان اخذ شده حدود 30 میلیارد تومان است که بخشی هزینه شده و بخشی هم براساس توافق صورت گرفته عملیاتی می شود.
پورابراهیمی افزود: راهدارخانه گردنه خراسانی نیازمند تجهیزات و امکاناتی است که دستور ویژه برای آن لازم است.
وی خاطرنشان کرد: در بحث کاهش تلفات جاده ای طی سال های اخیر کاهش زیادی داشته ایم، اما هزینه کرد در این حوزه به جامعه کمک می کند.
پورابراهیمی گفت: بخشی از درامدهای بیمه اجباری که باید انجام شود را برای کمک به نیروی انتظامی و در ماموریت های انها گذاشته ایم.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: با توجه به اینکه 90 درصد حمل و نقل در جاده ها انجام می گیرد، نیازمند اقدامات مثبت در این حوزه هستیم، از ظرفیت آی تی استفاده کنیم که حوزه کنترل و نظارت را در ارتباطات جاده ای فراهم کنیم.
وی ادامه داد: نصب دوربین های کنترل سرعت اهتمام جدی می خواهد، می توانیم بخش خصوصی را درگیر این کار برای کل جاده های کشور کنیم.
پورابراهیمی بیان داشت: کمک به مسیر راه گلباف در بیدوئیه جزو مصوبات سفر قرار گیرد که میزان کاهش مسافت و تسهیل عبور و مرور را خواهد داشت.
 پاسگاه پلیس راه راور _ مشهد با اعتبار  ۱۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی افتتاح شد.
این پاسگاه در زمینی به وسعت ۴ هزار و ۳۱۵ متر مربع و با ۴۳۵ مترمربع زیربنا احداث شده است. 
 
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/33