printlogo


تا دهم تیرماه 98 ادامه دارد؛
ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر کرمان
ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر کرمان
کد خبر: 505
تعاونگران استان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر تا 10 تیر ماه به سامانه اینترنتی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرس www.taavonibartar.mcls.gov.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا دهم تیرماه ادامه دارد. .
رضا اسماعیلی گفت: این جشنواره همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام مند و نهادینه کسب و کارهای تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.
وی‌ افزود: شرکت های تعاونی متقاضی در 22 گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صنوف توزیعی، تأمین نیاز صنوف خدماتی، اعتبار، دهیاری ، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن،  دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی، خدماتی، اتاق تعاون و اتحادیه های تعاونی در این جشنواره ثبت نام کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بر این اساس تعاونگران استان می توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر تا 10 تیر ماه  به سامانه اینترنتی چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر به آدرس www.taavonibartar.mcls.gov.ir  مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.
اسماعیلی زمان برگزاری چهاردهمین جشنواره تعاونی های برتر استان را شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در کرمان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی های برتر که با حضور مسئولان کشوری در تهران برگزار می شود، معرفی خواهند شد.
وی همچنین با اشاره به نقش تعاونی ها در سال « رونق تولید» گفت: با توجه به وسعت فعالیت تعاونی ها و تلاش تعاونگران استان امیدوار هستیم تا در شرایط جنگ اقتصادی، گامی موثر و عملی برای ارتقای سهم تعاونی ها در اقتصاد کشور و ترویج و گسترش فرهنگ تعاون در راستای تحقق عملی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص رونق تولید برداریم
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/505