printlogo


با نام مدرسه صنایع مس شهید باهنر کرمان؛
مدرسه کرمان دانا 13 در راین افتتاح شد
مدرسه کرمان دانا 13 در راین افتتاح شد
کد خبر: 6539
مدرسه کرمان دانا 13 با نام مدرسه صنایع مس شهید باهنر کرمان در شهر راین در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش و همزمان با افتتاح هزار و 100 مدرسه در کشور افتتاح شد...
این مدرسه 6 کلاسه به همراه سه فضای آموزشی مجزا برای برگزاری کارگاه و آزمایشگاه، در 818 مترمربع زیربنا، در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع و با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال احداث شده است
رئیس اتاق کرمان در این آئین گفت: توسعه زیرساخت آموزشی، مهارت آموزی به دانش آموزان، توسعه شرکت های دانش بنیان و توسعه دانش مدیریت از مهمترین اهداف پویش کرمان داناست. سیدمهدی طبیب زاده افزود: آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری است و نقش موثری در تربیت نسلی متعهد و کارآمد برای آینده کشور دارد.
وی آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان را در مدارس ضروری دانست و بر مهارت آموزی به دانش آموزان تاکید کرد. طبیب زاده اظهار کرد: اتاق کرمان آمادگی همکاری با آموزش و پرورش را در زمینه مهارت آموزی دارد و از برنامه های مهارت آموزی مدارس استقبال می کند.
به گزارش روابط عمومی اتاق کرمان،وی با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق کرمان با اداره کل آموزش و پرورش استان برای احداث ۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس در مناطق مختلف استان گفت: خوشبختانه به همت بنگاه های اقتصادی و معادن استان تا کنون تعدادی مدرسه افتتاح و تعدادی دیگر در دست ساخت هستند. رئیس اتاق کرمان در بخش دیگری با اشاره به سرانه پایین فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشور افزود: توسعه فضا و زیر ساخت های آموزشی از مهمترین اهداف پویش کرمان داناست.
لینک مطلب: http://eghtesadkerman.ir/News/item/6539